Ga naar inhoud


Na 15jr sat overstap naar kabel, waar op letten.


Woaghalz

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Inmiddels gesetteld en tv in huis.

 

Wat me wel tegenvalt is de horizon box aangezien we altijd de dreambox in huis hadden voor de tv en andere kamers.

 

Nu ben ik vandaag bezig geweest om de dream weer in de lucht te krijgen, (C/T tuner geinstaleerd)  ook voor het gebruikers gemak van de andere huisgenoten maar krijg de ziggo kaart niet draaiende?

Langzaam begin ik het te snappen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo kaart gaat niet werken als je hem Horizon box gebruikt nu. Dit zijn Nagra kaarten en zonder boxkey en/of RSA key gaan die niet werken in een Linux doos. Alleen met een Ziggo Irdeto kaart is dat nog prima mogelijk (zolang Ziggo Irdeto in de lucht houdt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

......  werken in een Linux doos. Alleen met een Ziggo Irdeto kaart is dat nog prima mogelijk (zolang Ziggo Irdeto in de lucht houdt).

Dat dus,  voor zolang het duurt.......

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...