Ga naar inhoud


CCCam stopt er regelmatig mee


Aanbevolen berichten


Dan lijkt het me meer dat 'iemend' meegluurt in je box.. Zonder inmenging van een ander verdwijnen er niet zomaar lijnen uit je CCcam.cfg. Althans nooit meegemaakt... Misschien eens een netstat -a uitvoeren in telnet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijnen?

welke lijnen

als u bedoeld de CCcam.cfg dan is dat bestand enkel iets wat uitgelezen wordt door de binary daar wordt niet in geschreven

dus cccam zelve doet er niets mee

 

maar met veel zappen kan de receiver door de softcam natuurlijk wel over de kop gaan, doordat zoveel CPU last wordt gegenereerd met filteren van allerlei waarden uit de multicript signalen...

en CCcam is niet voor elke receiver de meest geschikte omdat men ook al eens heeft vastgesteld dat er memory lekt op bepaalde images en receivers... ( zoals onder andere de VU+ DUO oud model met VTI 5.x 6.x )

 

ik zou adviseren als het blijft behelpen, kun je beter eens overwegen over te stappen naar een veel beter protokol (oscam CS387x dus)

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat CCCam 2.30 nu en dan zomaar stopte, heb ik (ook al omdat Oscam al vaak geadviseerd werd) Oscam geïnstalleerd en CCcam 2.30 verwijderd in Vti,

Beeld zwart ook na starten oscam.

Welke versie moet ik hebben?

Er staan er wel 20 in de Vti feed...

Heb 1.20-unstable-7675 geprobeerd, maar ook nog een "static", een "update" en degene met het hoogste build nummer...niets werkt.

Heb hier op de site gezocht maar voornamelijk Oscam Butler gevonden, maar dat lijkt voornamelijk voor Cardsharing te zijn.

En ik heb gewoon een CanDig kaartje...

aangepast door radio man
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Het makelijkst voor u is er de ignore lijst in te zetten, zoals je die hier vind :

https://www.sat4all.com/forums/topic/346991-cccam-230-crasht-met-bus-error-terwijl-cccam-221-gewoon-start/page-8

 

topic 110

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...