Ga naar inhoud


Beste image voor VU+Duo?


Edmund

Aanbevolen berichten

Dan heb je alle uitleg over EPG import of de toch echt gemist de laatste 2~ 3 jaar.

 

Het heet echter iets anders in OpenPli als plugin! was het XMLTV import?

En dat is op zich niet erg.

 

Of je ons advies nu wilt overnemen of niet is echt aan jou zelf...

Ook je met die import van EPG data uiteenzetten is jou eigen verantwoordelijkheid, als dat in het verleden tegenviel, dan had je moeten vragen en lezen.

 

Als Openpli het EPG deel van hun Image niet op orde had zouden hier duizenden vragen en opmerkingen daarover te vinden zijn.

Dat is niet zo, dus het ligt " met permissie" aan jou zelf.

 

Mocht je gewoon vragen welk alternatief heb ik voor Openpli, dan schreef ik dat reeds... maar die moet je ook aanleren.

Het kan zomaar dat ik discussies gemist heb, ik kijk hier maar af en toe EN als de boel vastgelopen is.

Dat laatste gebeurt gelukkig maar zeer zelden. De xmltv import heb ik nu net geprobeerd en dat is handig maar doet niets af dat die

extra EPG dingen van -weet niet meer hoelang geleden- niet werkte en dat dat aan mij zou liggen lijkt me sterk, ik heb ze namelijk niet gemaakt :-) Als ik zoiets probeer lees ik ook meestal de ervaring van anderen en die waren echt niet allemaal positief.

Zo herinner me ik oa problemen ( ontbreken van )  met EPG van de meeste UK kanalen. Ook nu met de xmlv import staan er nog veel UK kanalen zonder EPG info.

De cooltvguide is mooi met die zoekfunctie, het zou echt leuk zijn als daar  nog een zap functie bij kon.

 

Edmund

Link naar reactie
Delen op andere sites


... De cooltvguide is mooi met die zoekfunctie, het zou echt leuk zijn als daar  nog een zap functie bij kon.

 

 

Nou, wat belet je om dit verzoek bij de ontwikkelaars neer te leggen ;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het iets specifieker? de duitse VU+?? zoeken brengt me op ***geen-reclame***.com en daar tig pagina's doorgezocht toen stuitte ik op een lijst "coolmannen" met cijfers erachter. Geen idee wie wie is.

 

Overigens heb ik de VTi op een andere box geinstalleerd en die doet zo te zien hetzelfde als alle andere images dus ook geen zap optie te vinden.

 

Voordeel: cccam met cccaminfo lijkt stabiel, bij  Pli crashed cccam regelmatig als ik cccaminfo gebruik. ( zelfde pluging :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het iets specifieker? de duitse VU+?? zoeken brengt me op ***geen-reclame***.com en daar tig pagina's doorgezocht toen stuitte ik op een lijst "coolmannen" met cijfers erachter. Geen idee wie wie is.

 

 

Is toch niet zo moeilijk, zie http://www.vuplus-support.org/wbb3/index.php?page=Thread&threadID=6718&pageNo=1&highlight=%2Bcoolman+%2Bcooltv

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 'm proberen, als ik het goed zag dan hebben ze 1 update / nieuwe versie per maand.

Dat is nog bespottelijk veel maar een stuk beter dan elke dag 1, dat is geen grap.

 

Wat is hier nu bespottelijk aan?

De hoeveelheid diversen aangeboden Skins, welke de meeste updates voor hun rekening nemen, maakt het noodzakelijk dat er wellicht zoveel aanvullende updates komen.

Men kiest schijnbaar om eerst de essentiële zaken in orde te maken en die in een nieuwe versie uit te brengen en pas daarna mondjesmaat de minder essentiële zaken te updaten.

 

Verder ben je natuurlijk vrij om al dan niet op de jouw gewenste tijd de updates uit te voeren.

Dus nogmaals, begrijp de toevoeging 'bespottelijk' niet :(

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms denkt men wel een moet dat nu allemaal, maar soms is die ene update ook nodig wegens de ontwikkeling en of verbetering van het image.

Je kunt de updates ook negeren en het automatisch update waarschuwings mechanisme helemaal uitschakelen uitschakelen

 

indien je daar 0 invult voor het aantal uren wordt je niet meer lastig gevallen

post-30989-0-57557300-1435749968.png

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...