Ga naar inhoud


Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het is duidelijk. Bij TV Vlaanderen is het anders geregeld dan bij CanalDigitaal.

 

Dat valt wel tegen.

Vannacht nog wel Mezzo, nu de melding dat mijn abonnement niet geldig is voor dat kanaal. Zit bij TVV op positie 76.

Motors TV is trouwens ook weg.

Daar ben ik minder rouwig om.

Voor Mezzo zijn er bij TVV gelukkig alternatieven: Brava en Classica

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Classica is exclusief voor TVV, in Nederland is er geen Classica beschikbaar voor CD klanten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ter kennisgeving,

 

Dit meldt het Canaldigitaal webcare team op hun medium:

 

Voor klanten die de zenders niet meer kunnen zien hebben we een oplossing beschikbaar via onze klantenservice,

voor deze oplossing kan men telefonisch of per email bij ons terecht.

 

Ik ben benieuwd wat men te bieden heeft.

(e-mail adres bekend bij iemand?)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met email bedoeld CanalDigitaal het contact formulier in Mijn CanalDigitaal.

Een beetje vreemde omschrijving van email maar ja.

Na zoveel jaren ervaring met CanalDigitaal zou je met het aangepaste taaltje van CanalDigitaal toch geen moeite meer moeten hebben. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter kennisgeving,

 

Dit meldt het Canaldigitaal webcare team op hun medium:

 

Voor klanten die de zenders niet meer kunnen zien hebben we een oplossing beschikbaar via onze klantenservice,

voor deze oplossing kan men telefonisch of per email bij ons terecht.

 

Ik ben benieuwd wat men te bieden heeft.

(e-mail adres bekend bij iemand?)

Wil ik ook wel eens weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als men straks alle zenders op die manier, een voor een gaat uitschakelen op de dreambox,  want lijkt hun strategie te zijn. 

Dan is er ook geen verschil meer in de manier van ontvangen, tussen TV Vlaanderen en Telenet.

Dan zal de keuze snel gemaakt zijn, een CI+ module kopen en digitaal kijken via Telenet, dat is zelfs goedkoper.

Voor die enkele Vlaamse zenders kan TV Vlaanderen de pot op.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet noodzakelijk het illegale circuit, maar wel naar de concurrentie indien dat alternatief aanwezig is.

 

Nee, niet noodzakelijk is het niet Cees.

De gebruiker/kijker beslist zelf of hij zijn satelliet apparatuur aan de wilgen hangt en overstapt naar een andere provider.

In dat geval is hij zijn investering in apparatuur kwijt, het illegale circuit staat dan wel hard te lonken vermoed.

 

Naar mijn mening geeft CanalDigitaal hiermee een verkeerd signaal naar haar klanten toe.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een vreemde vergelijking.

Als jij windows 8 opgedrongen krijgt en je moet daar nieuwe hardware voor aanschaffen blijf je bij windows 7 zonder dat je iets mist.

Ja mijn vergelijking is misschien niet goed geformuleerd, ik bedoelde als je, mee wil met veranderingen, zoniet blijf je achter en na verloop van tijd heb je met het oude systeem niets meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik Scarlet for Proximus (IPTV) ook in huis, bevalt goed hoor, en het laatste jaar voor TVV zit er aan te komen.

 

http://support.en.proximus.be/euf/assets/pdf/tv-channels-flanders.pdf

 

Heb de vraag gesteld aan TVV welke tegemoetkoming er voorhanden is, van hun antwoord hangt nu mijn toekomst van het Abo af.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...