Ga naar inhoud


Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik zou wel graag een antwoord vernemen op mijn vraag.

Blijkbaar ken je het antwoord, maar wil je het niet delen.

En ik die dacht dat collega's sat kijkers elkaar helpen.  Blijkbaar ben ik naief.

 

Zal ik dan ook maar stoppen met de EPG?

 

Willy

 

ben ik volledig mee eens

heb hier 5 ontvangers ( thuis ) op een cccam 2.3.0 server , als dit het begin is van het einde , ben al links en rechts aan het zoeken

om de juiste oscam/doscam versie/info hierover te vinden en als dat niet lukt.

dan zal ik toch mijn C+ kaarten moeten opzeggen en een ander abbo moeten afsluiten voor de satelliet.

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe je dan als die viacces orca er door gaat komen?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag on topic,

 

Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal

 

Informatie over boxkeys is hier te vinden.

 

http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

(Sectie 3.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag on topic,

 

Mezzo HD en Motors TV HD nieuw bij CanalDigitaal

 

Informatie over boxkeys is hier te vinden.

 

http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

(Sectie 3.)

 

Hoort niet onder dit hoofding.  Wij vragen niets illegaals.

Ik heb betaald voor deze zenders. 

Als dit illegaal zou zijn dan moet je ook de hele forums over CCcam en Oscam opdoeken.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doe je dan als die viacces orca er door gaat komen?

 

En wat had jij gedaan indertijd als CCcam er niet was gekomen.

Doe niet belachelijk.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ is helemaal niet gestopt met de doorgifte van Mezzo in SD. Die zit gewoon op 10788 V, DVB-S, MPEG2, 22000 fec 5/6.
Maar zelfs de HD-versie wordt niet alleen in Nagravision gecodeerd maar ook in Mediaquard die wel te ontvangen is met de CI-module met wereldbol, zie de bijlage.
 

post-60869-0-07692700-1435934349_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ is helemaal niet gestopt met de doorgifte van Mezzo in SD. Die zit gewoon op 10788 V, DVB-S, MPEG2, 22000 fec 5/6.

Maar zelfs de HD-versie wordt niet alleen in Nagravision gecodeerd maar ook in Mediaquard die wel te ontvangen is met de CI-module met wereldbol, zie de bijlage.

Dit geldt in ieder geval niet voor tvv.

Daar krijg ik de melding dat mijn abonnement niet geldig zou zijn voor dat kanaal.

 

Welk abo anders dan basic+ ik zou moeten hebben is mij een raadsel.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prawo, je begrijpt me verkeerd. TV Vlaanderen en CanalDigitaal die voor de doorgifte zorgen van Canal+ hebben de uitzending van Mezzo SD gestaakt maar Canal+ zendt Mezzo nog steeds in SD uit en de HD-versie wordt ook nog steeds met de Mediaguard 3 codering uitgezonden, dus met een CI-module te bekijken met wereldbol.
Maar blijkbaar zijn ze met een Nagravision 3 codering akkoord gegaan.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ is helemaal niet gestopt met de doorgifte van Mezzo in SD. Die zit gewoon op 10788 V, DVB-S, MPEG2, 22000 fec 5/6.

Maar zelfs de HD-versie wordt niet alleen in Nagravision gecodeerd maar ook in Mediaquard die wel te ontvangen is met de CI-module met wereldbol, zie de bijlage.

 

Ik heb vandaag kunnen kijken naar Motors TV SD en die zond uit op dezelfde transponder als Mezzo SD, vanavond is hij weg. Normaal heb ik geen abonnement  (BasisHD) voor MotorsTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ is helemaal niet gestopt met de doorgifte van Mezzo in SD. Die zit gewoon op 10788 V, DVB-S, MPEG2, 22000 fec 5/6.

 

 

Dat is de frequentie van Canal+ Spanje en maakt geen onderdeel uit van het Franse Canalsat pakket. Canal Digitaal gebruikt het signaal van Canalsat en daar is Mezzo in SD gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...