Ga naar inhoud


Gratis omruilen van CI-module met wereldbol voor witte CI-module


Sprietje

Aanbevolen berichten

sattv4iedereen onderschat de jeugd schromelijk.

Satelliet Tv is aan populariteit aan het inboeten bij de nieuwe generaties.

Andere media krijgen de voorkeur.

Mag ik de regio of in slecht geval het land weten? Want hier in W-vl, als je niet via de kabel kijkt, is het alsof je van een andere planeet komt. Hier heb je 1 aanbieder voor films, terwijl bij jullie de filmkanalen en eventueel sport kanalen via sat, coax, ip en glas kan zien. Op een beetje voetbal na, heb je hier een monopolie van films en de meeste sport.

Dus investeren als film en/of sportliefhebber in tvv is zonde van je geld.

En het ander dat cees zegt, zouden ze de bron moeten aanpakken, maar helaas is Europa 0,00 tegen Hollywood en Amerika.

Want mocht sky Duitsland morgen beschikbaar komen voor belgen, dan ga ik mij een abonnement aan, omdat die veel meer interessante zenders heeft dan bij ons. Waar ze elvendertig varianten van een spelformule maken, die dan ook nog mogelijks gemanipuleerd is.

om een beetje top on te eindigen. pijn (zwartkijkers) kan je bestrijden met pijnstillers (betere technieken gebruiken om ze buiten te houden). Maar je moet altijd zwaardere pijnstillers gebruiken (dus zwaardere en complexere technieken), om de pijn te bestrijden.

Maar als je de oorzaak van de pijn (het afdwingen van auteursrecht voor één Europa en dus éénmaal betalen, en de grenzen open), dan moet je geen pijnstillers meer gebruiken, want dan is er geen pijn meer. Dan kan iedereen ieders land zien.

Helaas is dit een illusie, en zal pijn (zwartkijkers) blijven bestaan, en zullen ze steeds maar zwaardere pijnstillers (betere en nog sterkere en andere technieken) moeten gebruiken.

Het is een eeuwen oud probleem, die je niet zomaar met gesloten bakken zal wegkrijgen, maar sterk kan doen verminderen met de wortel Hollywood en Amerika aan te pakken, maar dat is een illusie  :(  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit in W-VL en kijk via Antenne naar een 45 tal zenders, via de Satelliet naar een 4000 zenders, en via IPTV naar een 70 tal zenders.

 

Geen Kabel nodig, geen Telenet boeven nodig, en geen hoog op lopende facturen vandoen.

 

Gewoon best te doen als wat verder kijkt dan je neus lang is.

 

A Happy man dus.

 

Ik weet wel uit betrouwbare bron dat de EU het wel degelijk gaat open gooien, maar is er daarvoor nog veel te doen, maar het zal er komen, veel geduld want er word natuurlijk stevig aan lobbying gedaan, er zit groot geld achter.

 

http://www.eurekanetwork.org/sites/default/files/publications/europa-itea-99004.pdf

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een Basis HD abonnement kan men alle zenders zonder probleem bekijken ook met de oudere CI module met wereldbol, dus heeft het volgens CD geen enkele zin deze nu om te ruilen want Mezzo en Motors tv zitten niet in dit pakket, alleen wie een hoger abonnement heeft en Mezzo en Motors TV niet kan zien, mag CD contacteren.

 

Dat schrijf ik ook astro iris maar ondanks dat kon hij zijn module toch omruilen.

 

De eerste medewerker die ik aan de telefoon had wilde mijn abonnement gelijk veranderen, ik heb het familie pakket, wat niet de bedoeling is.

Toen ik daarop het antwoord gaf dat zoiets niet buiten mijn toestemming om kon en ik dan mijn abonnement op zou zeggen,was ze uitgesproken en heeft opgehangen.

 

Daarop heb ik teruggebeld en de tweede persoon uitleg gegeven dat ik het beslist niet eens was met de eerste persoon, je weet namenlijk niet wat ze daar bij je gegevens neerzetten, gaf ze aan dat het geen probleem was en dat ik een nieuwe common interface toegestuurd zal krijgen.

De oude moet terug naar een antwoordnummer en de afdeling Bruikleen retouren (had hem gewoon bij een electro world winkel gekocht).

 

-------------------------------------

Als extra aanvulling het gegeven dat ik dat ding niet eens gebruik, ik had hem voor de computer met Terratec Cinergy S2 PCI HD (CI) kaart gekocht maar dat werkte niet en daar zit al tijden een aston CI module in die wel goed werkt met canaldigitaal.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in W-VL en kijk via Antenne naar een 45 tal zenders, via de Satelliet naar een 4000 zenders, en via IPTV naar een 70 tal zenders.

 

Geen Kabel nodig, geen Telenet boeven nodig, en geen hoog op lopende facturen vandoen.

 

Gewoon best te doen als wat verder kijkt dan je neus lang is.

 

A Happy man dus.

 

Ik weet wel uit betrouwbare bron dat de EU het wel degelijk gaat open gooien, maar is er daarvoor nog veel te doen, maar het zal er komen, veel geduld want er word natuurlijk stevig aan lobbying gedaan, er zit groot geld achter.

 

http://www.eurekanetwork.org/sites/default/files/publications/europa-itea-99004.pdf

Leuk, tenzij, je deze tekst ziet:

post-40019-0-49549200-1436451983.jpg

en als je gebouw dan nog een geklasseerd is, dan is het ook einde.

Dus hier monopolie  :(

Ja beetje top offic.

Zolang mijn ouders nog wonen waar ze nu wonen, kan ik opname's meedoen, het voordeel van open ontvangers  :) .

Maar gaat TVV ook module's wijzigen, bij name de eerste rode generatie? Mijn kameraad heeft nog zoëen en tvv klant. :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het even succes zal zijn of het sat verhaal  :confused: .

Zolang recente films e.d., bij één speler zitten, dan mogen er x-tig aanbieders komen, dan is het oneerlijke concurrentie.

In Nederland heb je film1 en hbo, op sat, kabel, ip en glas, als ik dat hier zo lees.

Wij kunnen er enkel van dromen  :( .

Maar ik zal eens tezamen met mijn vriend bellen naar TVV, en ben benieuwd, hoe zij gaan reageren, op het feit van die module's.

Helaas is mijn ervaring met hun helpdesk niet zo goed.

Maar wel spijtig, dat die module's, maar één stream tegelijk kunnen decoderen, zodat kijken en opnemen niet kan. Of is dit een beperking van die linux bakjes? Denk het niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de wetgeving is ondertussen een en ander aangepast, en ze kunnen binnenkort straten, ik droom niet, ben gewoon benieuwd naar hun aanbod en dergelijke.

Niet zo wanhopig doen, is voor niets nodig.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang hier sprake is van exclusiviteitscontracten, is het volgens mij nutteloos.

Tenzij ze het mogelijk maken, met een module via een kabelontvanger te kijken, zullen ze misschien hobbyisten overhalen, die nu een gecombineerde linux ontvanger heeft op dvb-s,c en eventueel t. Maar ik denk, dat ik ergens lig te dromen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees vandaag op het CanalDigitaal forum dat CanalDigitaal soepel omgaat met het niet meer kunnen ontvangen van Mezzo en Motors TV.
Een lid schrijft:
CD heeft het bij mij netjes opgelost.
Mijn oude ci-module is omgeruild en ik heb een aanbod gehad voor de aanschaf van een nieuwe M7 ontvanger (19 euro bij een verlenging van 2 jaar en 59 euro bij 1 jaar).
Netjes toch!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...