Ga naar inhoud


Gratis omruilen van CI-module met wereldbol voor witte CI-module


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ja maar je kunt alleen maar je wereldbol CI-module gratis omruilen voor een witte als je minimaal een familie-abonnent hebt.

De eerste dagen na de verzwaarde codering van Mezzo en Motors-tv was dat nog niet zo maar dat foutje hebben ze snel dichtgetimmerd.

 

Die zenders zijn ook pas te zien vanaf het familie pakket en hoger.

met een lager abonnement is er geen noodzaak voor een nieuw CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, weer een voorspelling, die lucht bevat, niemand heeft de toekomstige module al getest maar toch al beweren hoe het zal werken lijkt me voorbarig.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ruilen maar.

Dit is de toekomst.  https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_07_2015/post-60869-0-50939100-1436783923.jpg

 

Een ieder met een witte CI zal merken dat er steeds minder zenders niet meer mee open gaan.

 

Tja, weer een voorspelling, die lucht bevat, niemand heeft de toekomstige module al getest maar toch al beweren hoe het zal werken lijkt me voorbarig.

 

 

De geschiedenis herhaalt zich.

Alleen met oogkleppen op ben je blind voor de feiten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niets heeft het eeuwige leven, al het beeld zal eens op zwart gaan.

Coderings systemen komen en afhankelijk van hoe lang ze stand blijven houden blijven ze in gebruik.

Wanneer ze te veel lekken zullen ze vervangen worden, een perpetum mobile.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is Conax dan toch wel iets wat stabiel is, als ik zie hoeveel jaar ik gewoon al kijk met de embedded Conax module in mijn Technisat. De smartcard wordt wel zo nu en dan omgewisseld, ze sturen dan een nieuwe, en het voordeel daarvan is dat je dan weer even "alle" zenders te zien krijgt...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat??? Server Maffia???  ik begrijp het echt niet...

Ik dacht echt dat Canaldigital een heel normaal bedrijf was.... ik ben er al meer dan 15 jaar klant...

 

https://www.canaldigital.se/

 

post-39968-0-73479800-1438088983.png

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, dat bedoel je... maar mijn Conax kaart is gewoon een officiele smartcard van Canal Digital.... dus geen vage constructies via servers etc. Mijn receiver is overigens niet met internet verbonden, daar hij toch geen hbbtv aankan.

Ik ik wilde alleen maar stellen, na het hele verhaal over diverse soorten modules dus blijkbaar steeds weer vernieuwd moeten worden bij de nederlandse provider gelezen te hebben, dat Conax blijkbaar een "langere levensuur " biedt, want ze vervangen blijkbaar alleen de smartcard zo nu en dan, de modules blijven ongewijzigd

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw conax zenders worden ook aangeboden bij de server maffia.

 

Iemand moet de eerste zijn om het maffia server gebeuren uit te schakelen.

Ik wed op M7.

Optimist, aan voorspellingen ook geen gebrek, aan onderbouwing is al een ander verhaal.

Ik beweer niets voor de toekomst maar tot op heden is alles vruchteloos geweest, de reden ze zijn ze altijd 2 stappen voor.

Wat van uw beweringen niet kan gezegd worden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...