Ga naar inhoud


SPAUN SAR 411F WSG DiSEqC switch alsmaar duurder


ben40

Aanbevolen berichten

Tja, als je nu denkt dat alles wat afwijkt neppers zijn, dan zijn het allemaal neppers want de eerste bijlage heb ik zojuist uit hun catalogus gehaald en die ziet er helemaal weer anders uit dan de verschillen in de tweede afbeelding.
 

post-60869-0-08956300-1436513470_thumb.png

post-60869-0-76007700-1436513488.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast zonnestorm

Natuurlijk zijn het geen neppers; tijden veranderen en blijkbaar wil het gezicht ( de opdruk ) ook wat!

Veertien daag geleden heb ik een tweetal SPAUN SAR 411 WSG aangeschaft bij een grote electronicazaak in Oldenzaal en die zien

er exact hetzelfde uit, als in de catalogus is afgebeeld, zoals Sprietje al memoreerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal de no name switch die hier op één van mijn schoteltjes al negen jaar in gebruik heb ook wel helemaal top zijn.

dacht dat ie defect was maar de singel Alps met de aluminium achterkant bleek defect.

Geen idee wat het verlies aan dB is van de switch maar een zoektocht op een Chinese site leert dat het 3 dB zal zijn.

Heb er nu 4 besteld en worden voor 15,20 thuis bezorgd.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast zonnestorm

Beste Sprietje,

Een uitstekende vraag, want in de catalogus kun je dit inderdaad niet zien.

De F-connectors hebben een BLAUWE isolatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, nu zijn we weer helemaal bij met alle varianten van de Spaun SAR 411 (F en tegenwoordig WSG). Of er misschien imitatie uit China bij zit, ik heb geen idee maar ik denk dat een grote firma als Spaun er als een bok op de haverkist op zal zitten om verkopers van imitatie voor de rechter te slepen. Waarom er zoveel varianten op de afbeeldingen zijn, is mij ook totaal onduidelijk. Maar goed het is maar een kwestie van een andere sticker.
Wat mij meer bevreemd is dat er een verschil in reliëf-vorm van het dekseltje bestaat. Welk nut kan dat nu weer gehad hebben?

Grappig dat vGnp toch weer iets van zich laat horen. Was vroeger heel actief maar de laatste tijd niet vaak meer in beeld. Knap van hem dat hij dit 5 jaar oude draadje weer boven water weet te halen. Ik heb het toen ook gelezen maar was het al weer helemaal vergeten. Ik denk dat de ouderdom gaat meespelen. Kom op vGnp, laat weer eens wat meer van je horen. Je had altijd goede bijdrages.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...