Ga naar inhoud


Mezzo HD & France 2 HD geen ontvangst


faqtsbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier met officieel TVV kaartje (en zwarte module) evenmin beeld.

 

Via Hotbird en mijn Poolse kaartje echter prima HD beeld op zowel Eurosport 1 en 2, beide met Engels commentaar.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo HD

France 2 HD

Eurosport 2

Motorsports HD

 

zijn dus niet meer te ontvangen via CCCam of de oude zwarte met wereldbol CI kaart.

Dus exit  DM500, DM800 en andere ontvangers zonder CI module + internal cardsharing. Dus exit TV-Vlaanderen / Télésat  :angry:  

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die actie treft de onjuiste groep, jammer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Ik betaal daar toch een behoorlijk bedrag voor. Télésat + TV-Vlaanderen = 22.9 + 11.9 > 34,8 eur/m = 417,6 per jaar dat naar de M7 Group gaat . Ik moet dit dringend herbekijken.

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mezzo HD

France 2 HD

Eurosport 2

Motorsports HD

 

zijn dus niet meer te ontvangen via CCCam of de oude zwarte met wereldbol CI kaart.

 

 

Eurosport 2 kan je wel nog bekijken via CCCam of de oude module, tenminste als je de Nederlandstalige versie bedoelt.

Voor Mezzo HD, France 2 HD & Motors TV die TVV via Canalsat op Astra 19,2° worden doorgestuurd, heb je inderdaad de witte CI module nodig (kan je gratis laten omruilen via contact met de TVV klantendienst)

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ze nog allemaal, ook zonder module, :)

 

Ongetwijfeld geheel legaal.

Dan wel via een methode die op dit forum niet besproken mag worden?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal ook voor het 'superduper TopHD all inclusive' pakket, maar zonder witte CI op mijn Linux kratje echt geen beeld hoor! Heb wel eens een testlijntje gehad van Ali Baba en zijn veertig rovers en daar ging hij zonder CI wel mee open... In OScam is me dat nog niet gelukt.. Heb ook geen M7 sessionkey voor nano 01. Dus zonder mijn CI geen plaatje op deze zenders...

Heb als oplossing mijn hoofdkaart in de witte CI (gratis verstrekt door Canal Digitaal! Dat dan weer wel). Met CommonInterfaceAssignment de nano 01 kanalen toegewezen aan de CI. De slaapkamer kaart zit in het gewone kaartslot en deze kanalen 'deel' ik via lokale share naar de slaapkamers en de logeerkamer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...