Ga naar inhoud


Mezzo HD & France 2 HD geen ontvangst


faqtsbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kunnen jullie je voorstellen dat dit voor mijn schoonmoeder allemaal veel te ingewikkeld is?

  • Like 1
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Buurman dan ;)

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeer veel ontvangers, altijd eentje bij die het doet.

Vertel! Welke geeft Mezzo HD zonder module? Deel je geheim recept met ons als die legaal is! 

Het is toch mooi anderen te laten delen in de feestvreugde?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om precies te zijn:

 

Frequentie: 12722 Mhz

symbol rate: 23500 (ze moeten altijd speciaal doen, de nederlandse e2 heeft als symbolrate ook een rare 29900, wat is er mis met 22000 of 27500?)

Pol: H

FEC: 2/3

Video PID: 600

Audio PID: 160 (Dut) 161 (Eng)

Service ID: 12900

Mod: 8PSK

Roll-Off: 0.20

 

Kdacht gisteren kga eens zien of ik eurosport 2 weer aan de praat krijg...

Eerst scan op 23.5... werkt niet (en zenderlijst op de site TVV is verouderd, de frequentie van e2 daar werkte niet). Toen het lumineuze idee gekregen misschien is er op 19.2 een die werkt.

Scan gedaan...en plots verschijnt er eurosport 2 BE in de zenderlijst :)

Maar echt wel vreemd waarom ze dat nu weer op 19.2 geplaatst hebben...

 

Kunnen Canal Digitaal gebruikers eigenlijk de BE versie ontvangen? (ik vermoed dat ze BE en NL nu strikt gescheiden hebben maar je weet nooit)

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ja ik zie nu dat voor CD gebruikers er op Astra 19.2 ook de zender Eurosport1 HD NL is.

Tenministe ik vermoed dat deze werkt met CD kaarten, met mijn TVV kaart werkt deze zender niet.

Weet niet in hoeverre deze verschilt van de Eurosport HD op 23.5 (deze werkt wel met mijn TVV kaart)

 

Transponder is de zelfde als die van eurosport 2 BE.

Video PID 599

Audio PID 109 (dut) 110 (eng)

Service ID 12899

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb CD een mail geschreven, omdat Mezzo opeens niet meer te ontvangen is.
Nu krijg ik deze onbeschofte mail terug, kort vertaald "zoek het maar lekker uit"
 

Geachte heer schuring,

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat u geen MezzoHD meer ontvangt met uw VU DUO+.

Dit komt omdat Mezzo de codering heeft aangepast. Op dit moment kunt u het alleen ontvangen met een Philips of M7 ontvanger.
Of de zender de codering nog gaat aanpassen is helaas niet bekend.
U kunt het beste de site van Mezzo in de gaten houden.

Excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  

Met vriendelijke groet,

Giuseppe Cilfone


 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

Zij verkopen me dat abonnement met Mezzo erin toch, dan moeten zij ook hun product leveren, is hier juridisch niet aan te doen???

Vu+duo 320gb ,Clarke-tech HD 5000C 200 Gb usb, Mediacuard CI, Aston Dual Ci , draaibaar 90 cm single lnb, vast 90 cm 4 x twin lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben ook altijd luid en duidelijk kenbaar gemaakt dat alleen de gecertificeerde ontvangers beeld garanderen.

Jouw Vu ontvanger is niet gecertificeerd en Canaldigitaal heeft duidelijk aangegeven dat zij niet kunnen garanderen dat je daarmee hun uitzendingen kunt ontvangen.

 

Je maakt dus geen enkele kans in een procedure.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...