Ga naar inhoud


Geweldig...mijn PayPal account wordt "gelimited".


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

pecunia non olet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45

In het verband zoals DRS IJZERBOUT gevraagd heeft ben je een goeie sul,

vooral daar hij geen account heeft bij paypal (denkt ie)

 

En als je in de fishing-mail, in en uitgang terechtgekomen bent van de bandieten ben je een nul

(op gebied van je eigen veiligheid en onvoorzichtigheid met digitale betalingen)

Maar we weten dat er ook paypal accounts (miljoenen) na een hack bekend zijn gemaakt en aan de hoogste bieders zijn verkocht, of zijn we dat al weer snel vergeten.

de banken van uw lopende rekening moeten wat doen

Als er dus na aandringen van Banken die vergoedingen moeten leveren aan de geschadigden uit voorzorg maatregels van Paypal zelve een basis maatregel komt, is het als eenvoudigste en verstandige maatregel een account te limiteren.

Opdat je rekening niet onmiddelijk leeg is bij misbruik door de internet criminelen

 

Dat je er helemaal niet aan deel neemt, aan die vorm van betalingsverkeer is niet sullig of zo. Dat is een weloverwogen keuze.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn redenatie ben je gewoon de lul als je account geplunderd wordt.

Zelfs bij gelimiteerde accounts, want ook daar moet je achteraan om je geld terug te zien.

 

Neem het advies van DRS ter harte en maak geen gebruik van PayPal, kan er ook niets verkeerd gaan.

Er zijn genoeg andere veilige methoden om je geld over te maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook geen paypal fan...  ik laat inderdaad ook afboeken van mijn rekeningen als dat kan... vandaar dat het handig is om in diverse landen een account te hebben... dan kan je vaak gewoon laten afboeken en dat is altijd het makkelijkse en ook nog eens het veiligste... anders is de creditcard volgens mij heel erg veilig... en vooral ook als je dingen moet betalen in een land waar je geen rekening hebt, dan heb je erg weinig kosten. Gaat er iets mis ben je daar voor verzekerd... en gebeurt er iets buiten je normale uitgavenpatroon, krijg je meestal ook bericht/telefoon om te verifieren of het correct is.

Ik heb wel een Payson account....dat moest vroeger eens omdat ze geen andere betalingswijze accepteerden,  en heb dat uiteindelijkeen keer gebruikt... ging wel goed, maar ik gebruik liever normalere betaalvarianten.

 

betalen bij levering doe ik nooit... want ik heb erg weinig cash in huis (nederland is nogal onveilig wat dat betreft) en wil dieven geen kans bieden.... dus ik verkies het om vooraf te betalen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek lees je de berichten überhaupt?

 

wie waarschuwde nu voor die pfishingmails

 

u niet als eerste.

je weet niet eens wanneer een mail van paypal of derden komt

daar jij bij het email downloaden van je pop3 account al geen onderscheid kunt maken als doorsnee burger zonder de juiste middelen

die komen in de sandbox en dan pas kun je er iets over zeggen en of er over oordelen

aangepast door Tonskidutch

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een Payson account....dat moest vroeger eens omdat ze geen andere betalingswijze accepteerden,  en heb dat uiteindelijkeen keer gebruikt... ging wel goed, maar ik gebruik liever normalere betaalvarianten.

 

betalen bij levering doe ik nooit... want ik heb erg weinig cash in huis (nederland is nogal onveilig wat dat betreft) en wil dieven geen kans bieden.... dus ik verkies het om vooraf te betalen.

 

Ik koop veel bij verkoopsites in het Midden Oosten en die hebben in ieder GCC land wel een warenhuis. Bestel je wat, dan springt er een Philipijntje op een motorfiets en een uur later wordt het al gebracht. Gelijk cash betalen..geen probleem. Heb ik dat cash niet bij me, loop ik gewoon even naar een ATM en ruk het uit de muur. Ze brengen naar huis of naar je werk...alles geen probleem.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aan de deur met een credit of debitcard zou kunnen betalen is dat prima... maar ik zou het als erg nadelig beschouwen als ik iedere keer naar een bankomat zou moeten lopen om geld te halen. Nee... voor mij absoluut geen alternatief, want dan moet je alsnog iedere keer de deur uit.

Maar wel fijn dat het 'kan' als je dat wil.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kiekiek lees je de berichten überhaupt?

 

je weet niet eens wanneer een mail van paypal of derden komt

 

Klik op het aangeboden linkje met een beveiligde PC (hier Ubuntu) en vergelijk het url met het originele url van PayPal of je bank.

 

Ik krijg die hengel mailtjes van PayPal nu inmiddels alweer 3 maal daags gedurende een paar maanden op een mailadres wat niet gekoppeld is aan mijn PayPal account ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja jammer dan beste kiekiek

of je nu met Ubuntu pop3 zit te downloaden of met windows doet er niet toe...

bla bla

 

je weet niet te onderscheiden omdat je niet eerst naar de headers kijkt voordat je de berichten op de computer laad

allemaal off topic gezever

 

gebruik je paypal zoals je wilt

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je aan de deur met een credit of debitcard zou kunnen betalen is dat prima... maar ik zou het als erg nadelig beschouwen als ik iedere keer naar een bankomat zou moeten lopen om geld te halen. Nee... voor mij absoluut geen alternatief, want dan moet je alsnog iedere keer de deur uit.

Maar wel fijn dat het 'kan' als je dat wil.

 

Je kunt ze ook een cheque geven. Hier in de UAE althans.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...