Ga naar inhoud


Geweldig...mijn PayPal account wordt "gelimited".


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De aloude cheque werkt in Frankrijk ook nog, tot het einde van dit jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoi,

 

ik kreeg ook regelmatig van die phising mails, maar dan zogezecht van mijn kredietkaart maatschappij.

 

Trouwens heb ik wel goede ervaringen met Paypal.

 

Zo had ik ooit een batterij besteld in Duitsland. Na vele beloftes en bellen was ze na vier weken nog niet geleverd.

Vrijdag avond dan maar via Paypal een klacht in gediend. Zaterdag middag kreeg ik al een mail van Paypal dat het bedrag van mijn bestelling is terug gestort.

 

Ooit een aankoopbon besteld en betaald via Paypal. De aankoopbon was voor een "schoonheidsbehandeling".

Op een dag ook weer een mail van Paypal, dat het bedrag was terug gestort.

Pas een paar dagen later een mail van Groupon, dat de verkoop terug gedraaid was. de firma van de aankoopbon bleek failliet te zijn.

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zo had ik ooit een batterij besteld in Duitsland. Na vele beloftes en bellen was ze na vier weken nog niet geleverd.

Vrijdag avond dan maar via Paypal een klacht in gediend. Zaterdag middag kreeg ik al een mail van Paypal dat het bedrag van mijn bestelling is terug gestort.

 

 

Hier ook een dergelijke ervaring met een pakketje uit Amerika. Nooit aangekomen, een klacht ingediend en netjes terug betaald.

 

Dergelijke ervaringen heb ik ook met bestellingen via AliExpress uit China. Is iets stuk aangekomen of niet naar wens, wordt het gelijk terug gestort.

 

Dit even voor de notoire kniesoortjes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekiek, dat heb je met creditcards ook hoor.... ik heb ook al gehad dat een accu voor mijn mobiel niet uit china aangekomen is... na x aantal weken kan je dan contact met de klantenservice opnemen,  en wordt het geld gelijk terug geboekt... werkt heel netjes, daar hoef je geen paypal voor te hebben.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat cheques hier niet meer gebruikt worden... ik vond het ook altijd makkelijk...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongedekte cheques hebben we hier in Nederland ook gehad, dat waren van die zakelijke vodjes. Ooit zo'n kreng in ontvangst genomen en een kwitantie daarop uitgeschreven. Bleek die zaak zwaar rood te staan bij de bank en wordt het bedrag niet op je rekening gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden heb ik hier al eens gepost over een door mij gedane bestelling, terwijl ik in Rusland verbleef.

Bestelling afgerond, betaling gedaan d.m.v. Paypal. Ging helemaal fout. De betaling aan de leverancier in

Engeland werd door Paypal gestorneerd/teruggeboekt. De leverancier had al afgestuurd.

Ik was dus een wanbetaler!  Wat een verschrikkelijke moeite om na terugkeer e.e.a. weer rechtgebreid te krijgen.

Geen beweging te krijgen bij die lui van Paypal.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden heb ik hier al eens gepost over een door mij gedane bestelling, terwijl ik in Rusland verbleef.

Bestelling afgerond, betaling gedaan d.m.v. Paypal. Ging helemaal fout. De betaling aan de leverancier in

Engeland werd door Paypal gestorneerd/teruggeboekt. De leverancier had al afgestuurd.

Ik was dus een wanbetaler!  Wat een verschrikkelijke moeite om na terugkeer e.e.a. weer rechtgebreid te krijgen.

Geen beweging te krijgen bij die lui van Paypal.

 

Die lui van PayPal zijn inderdaad erg moeilijk bereikbaar. Maar jou verhaal is wel erg vaag.  Waarom zou PayPal op eigen houtje zomaar geld terug boeken (?) Kortom wat was de reden?

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongedekte cheques hebben we hier in Nederland ook gehad, dat waren van die zakelijke vodjes. Ooit zo'n kreng in ontvangst genomen en een kwitantie daarop uitgeschreven. Bleek die zaak zwaar rood te staan bij de bank en wordt het bedrag niet op je rekening gezet.

 

Een ongedekte cheque uitschrijven heeft gevolgen die je je liever niet op de hals haalt in de Emiraten. Je zit in de gevangenis voordat je het weet. Je komt onder meer het land niet meer uit.

Wat wel veel gebeurt, is dat voordat je cheque bounced je het land uit bent en dan nooit meer terug komt want je wordt gelijk gearresteerd bij aankomst.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...