Ga naar inhoud


OS X 10.11 El Capitan beta testers


Puch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook ik heb de Beta 5 direct op mijn MacBook Pro over de vorige versie geïnstalleerd en tot nu toe zonder problemen. 

Dit uiteraard pas nadat ik van Puch had vernomen dat ik zonder problemen d.m.v. Time Machine weer terug kan.

 

Beta 7 heb ik overigens nog niet binnen, komt die nu vanzelf nadat ik Beta 5 heb geïnstalleerd of moet ik die soms ook eerst downloaden?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beta 7 heb ik overigens nog niet binnen, komt die nu vanzelf nadat ik Beta 5 heb geïnstalleerd of moet ik die soms ook eerst downloaden?

 

Foutje van mij. Momenteel via updates enkel beta 5. Ik dacht dat ik de 7 aan het binnenhalen was, maar blijkt uiteindelijk toch nog de beta 5 te zijn.

 

De beta 7 is volgends de developers site van Apple wel uitgebracht maar kan hem ook niet te pakken krijgen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is het verschil tussen een publieke Beta en die voor ontwikkelaars.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Momenteel de GM aan het downloaden. Let op hij staat niet bij de updates maar bij aankopen.

 

De GM versie is gelijk aan de straks te releasen versie of ze moeten nog iets heel nijpends aantreffen dan komt er een extra GM

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het ook en ben deze semi officiële versie ook al aan het downloaden.

Mij benieuwen of er t.o.v. de Beta (15A278b) nog verschil op te merken is.

Trouwens een behoorlijke omvang van de download, iets > 6Gb.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Installatie is net begonnen. Er zal denk ik niet veel veranderd zijn maar we zullen het zien.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg daarnet ook een mail van apple om de capitan beta te proberen...

maar ik ben zo druk met werken kan me niet veroorloven dat DraftSight 15 en Archicad 14 niet meer werkt...

en

de tijd om een backup te maken en terug te spelen heb ik arme werksloof niet :grin:

 

dat zal na de verhuizing moeten getest worden.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draait al weer een half uurtje. O problemen ondervonden met de update

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons ging het ook niet rap... en dat op een 10 Gb lijntje

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...