Ga naar inhoud


CanalDigitaal nieuwe abonnee altijd 17,95?


KogerChris

Aanbevolen berichten


@KogerChris, Met het Recreatiepakket ontvang je in het zomerseizoen (21 maart – 20 september) de populaire en de vrij te ontvangen zenders in heel west-EuropaIn de wintermaanden (21 september – 20 maart) is het Recreatie-pakket niet actief, je ontvangt dan alleen de vrij te ontvangen zenders. In deze periode betaal je geen abonnementskosten.

Ik denk dat je ook in de winterperiode gebruik wilt maken van je CanalDigitaal abonnement dus dan raad ik je het recreatie pakket af.

 

Beste grondstof.

 

Bedoel je dit: http://www.canaldigitaal.nl/lentedagen/

Dan gaat het wel degelijk over een abonnement wat je het hele jaar door kunt bekijken.

Je krijgt alles alleen het statief heb je niet nodig en het is geen bruikleen apparatuur.

 

 

grondstof, goed lezen inderdaad. Ik heb het nooit over het recreatiepakket gehad maar het Basis HD pakket i.c.m. een recreatieset.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TS sprak in bericht #7 over het recreatiepakket, vandaar mijn waarschuwing.

Typisch CanalDigitaal om een recreatieset en een recreatieset "de luxe"  in hun programma op te nemen.

Vooral omdat de hardware gelijk is en alleen het abonnement verschilt.

Het zal mij benieuwen hoeveel mensen aan het eind van het recreatie seizoen er achter komen het verkeerde te hebben genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Grondstof

 

Het klopt weer niet wat je schrijft:

"Typisch CanalDigitaal om een recreatieset en een recreatieset "de luxe"  in hun programma op te nemen.
Vooral omdat de hardware gelijk is en alleen het abonnement verschilt."


Er zit helemaal geen verschil in het abonnement. Het verschil zit in de schotel en het statief waar je de schotel op zet. Je krijgt dan de gemakkelijk af te stellen Quantis EISS schotel.
 

post-60869-0-29280000-1436798074_thumb.png

post-60869-0-71515600-1436798087_thumb.jpeg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat verkopers die de "recreatieset de luxe" aanbieden, hebben het over een 64cm-schotel en dat is helemaal niet waar.
Het is een zuiver ronde aluminium schotel van 49cm die terecht door de fabrikant wordt aangeduid als een 43cm offsetschotel.
De duo-lnb die bijgeleverd wordt is voor een 60cm-schotel en past dus in Nederland niet echt optimaal op deze schotel. In Zuid-Europa zoals Italië uitstekend.
Zie hier de CanalDigitaal instructiefilm van de "recreatieset de luxe":


 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand trouwens vertellen of de witte module nu een enkel een CI of een CI+ module is? Ik lees hier veel over de witte CI module, maar de + is net wat het allemaal vervelend maakt. Een CI slot toevoegen is in princiepe nog mogelijk, CI+ is voorlopig off limits :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarvan het + gedeelte nog niet wordt toegepast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dat is gewoon kwestie van tijd lijkt me. Ik weet niet hoe compatible CI en CI+ hardware-wise zijn, maar als ik nu een TV heb met CI slot, werkt de CI+ module dan wel?

 

Ofwel, als ik een http://www.digitaldevices.de/Common_Interface.htmlneem om een CI slot te verkrijgen, kan ik de CI+ module van CanalDigitaal gebruiken (zolang ze de + niet gaan gebruiken)? Los van het feit dat tvheadend niet eens CI ondersteunt, maar volgens mij is de DD oplossing zo geintegreerd, dat de uitgaande stroom al gedecodeerd is.

 

Volgens mij kan het eerste wel, maar over het tweede heb ik mijn twijvels, wat het dus straks een onbruikbaar iets maakt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een CI+ in de markt zetten als je de + niet gaat gebruiken.?

Dan kan je ook volstaan met een gewone CI en bespaar je licentie kosten.

De witte CI+ heeft zijn langste tijd alweer gehad. De nieuwe is bekend het wachten is op het uitschakelen van de witte CI+.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit draadje gaat erover of een abonnee altijd 17.95 per maand moet betalen...

 

Nu kreeg ik van een bekende een mailtje doorgestuurd met de vraag of het voorstel daarin goed was. Ze kijkt met het set top box pakket, zolang het gaat... maar in die mail stond dus (zoals hier bekend is) er een aanbod beschikbaar is om voor 10 euro per maand te kijken als je overstapt van het stb-pakket naar het Basis pakket..... maar daar staat dan ook dat je geen 15.95 per maand betaalt, maar "slechts" 10 euro....   Dus begrijp ik dat er ook een abonnement van 15,95 mogelijk is voor mensen zonder dit overstap-aanbod.... of begrijp ik het verkeerd?

 

Er staat overigens niet bij hoe lang dit 10 euro aanbod zal gelden...

dit staat er : 

 

Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.

 

Maar die kreet van "een vaste lage prijs" ken ik ook van Telfort, waar ik Internet heb, en die verhogen die vaste lage prijs nu ook weer eens met 5.5% dus ik denk dat ik het Nederlandse woord "vast" niet goed kan vertalen, of in ieder geval de betekenis ervan niet helemaal goed begrijp.....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begreep dat van die €15,95 in die brief ook niet. Ze bieden toch echt het BasisHD-pakket aan voor de huidige settopbox-pakket abonnees.

Blijkbaar zit er weer iemand te pitten daar bij CD.

 

Dat aanbod van €10 is niet verkeerd natuurlijk. Telefonisch werd mij toegezegd dat dat niet alleen voor het eerste jaar gold, maar dat, behoudens gebruikelijke tariefsverhoging, deze prijs blijvend geldt tot opzegging of wijziging.

De korting was ook alleen maar van toepassing op het basispakket, wil men bijv. het Familiepakket dan moet €19,95 betaald worden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvallend. Veel providers proberen met lokkertjes nieuwe klanten te verleiden. Probleem daarbij is dat bestaande klanten zich verongelijkt gaan voelen omdat hun loyaliteit niet wordt beloond. Telfort bijvoorbeeld heeft haar oude abonnee's geen tariefsverhoging opgelegd, en die hebben net zoals ik een vriendelijk geprijsd abonnement met een maandprijs van 17,95.

 

Ik denk dat er bij satellietgebruikers relatief weglopers zullen zijn vanwege het onvergelijkbare aanbod (=enorme zenderaanbod) in vergelijking met andere providers en de lokatie onafhankelijkheid (bij vakantie- of overwintering). Of het zou om video on demand moeten gaan of andere interactieve opties die satelliet niet biedt.

 

Ik denk daarom dat CD daarom weinig investeert in bestaande abonnee's: deze ervaren kabel of IPTV als teruggang/een aanvulling op hun mogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...