Ga naar inhoud


zou nieuwe sat aanbieder kans maken?


joop001

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Den hollander kennende wordt dat dan een abonnement voor de hele familie, en een failissement binnen het jaar voor de provider.

Wanneer Canaldigitaal ten onder zou gaan is dat tevens einde vrije hardware keuze.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Van waar die gedachten? Het is geen wet van Meden en Perzen dat het dogma van M7/CD tot het beste resultaat leidt. Integendeel sinds tijden groei van com CS weglopen klanten bij CD. De aversie tav schotel heeft meerdere redenen. Maar belangrijke redenen zijn gestage groei kosten voor abbo, de onmogelijkheid om op tv 2 of 3 hetzelde te zien als hoofd abbo en de hoge verborgen kosten.

 

Een meerderheid vd mensen snapt 0,0 van sharing etc. Een smartwi wordt vaak al als moeilijk ervaren. Dus ja er zal voor een deel gedeeld worden (altijd al zo geweest gegaan oa kranten Donald Duck Tina en Margriet) neem dat nu mee als all in the game. Maar haal dan over links of rechts voordeel uit die wetenschap. Bijv door het zelf verkopen van bijv Smart oplossingen voor het delen binnenshuis. Dan haal je de wind uit de zeilen van de creatieve sluwaards. Klanten begeleiden naar gerichte oplossingen leidt vaak tot een gewenste situatie. Daarnaast genereer je zo gewenste extra inkomsten en bovenal creeer je een klimaat van positieve klantenbinding. (Smartwi zou je bijv kunnen aanbieden tegen prijs van 1 2de kaart klant voor 4 tvs klaar en jij weet dat die kaart niet bij den onkel komt. Klant meent oprecht goede deal te hebben.) Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vanaf prijs van € 18,-- per maand, bij aanvang een contract van 6 maanden daarna opzegbaar per maand.

Moet snel en eenvoudig op te zeggen en weer te activeren zijn zonder bijkomende kosten. Geen telefonisch reclame gezeur/terreur

Hiervoor een pakket met 30 zenders (is verplicht) met de Publieke zenders, de commerciëlen en aangevuld naar vrije keuze.

Film1, Sport1, HBO en Fox Sports tegen meerkosten maar pakketten zijn niet echt noodzakelijk.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok idd geen gezeur weg is weg terug kan altijd. Simpel oplossen met telefonisch menu of internet toepassing

Eerste keer gegevens geven kaartnr bank adres etc vervolgens simpel aan uit zetten cq doorgeven wijzigingen en dan zeker niet iedere keer€€€€ af moeten rekenen.

 

Zou zelf graag prijs onder de €15/maand zien, maar dat is iets tussen mijnboren.

 

Wie of wat aanvullend of ....?

aangepast door joop001
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger al aangehaald. hier in Vlaanderen, zijn de mensen liefst luier dan moe, en daar spelen de tv aanbieders op in met tv replay en de andere formule van de kabel.

Een combinatie van sattv iptv, en eventueel interactief, zou de nieuwe speler misschien een kans geven. Als de abonnee, het wilt, dan kan dan ook meerdere tv's in één woning. Laat ons zeggen, dat ze even over de schouders kijken van die softcams en de mogelijkheden, en het zelf toepassen in een home oplossing.

Dus geen gezeur 2de, 3de kaart enz. Ook geen gefoefel dat 2de of 3de kaart bij de "buren" terecht komen.

Ik weet niet of iedere "kijker" wil spelen met linux ontvangers, die koppelen aan een NAS, of de opname's editeren om verder te bewaren.

Je hebt ook kijkers van ik druk op de knop en ik wil "kijken" zonder gedoe met settingslijsten e.d.

Dus ja, een sat aanbieder, die ook supplementair iptv aanbied met bovenstaande.
Wat denk je?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uitgekleed pakket, waar je de duitse zenders in meerekent om aan die belachelijke eis van 30 zenders te komen, omdat je ze gewoon kan ontvangen, zou maximaal iets van een 5 euro per maand mogen kosten... hooguit 6. Vergelijk het met het STB pakket wat CD nog steeds heeft...  Doordat er volgens mij erg veel vraag naar dit pakket zal zijn, is dit zeker rendabel voor de provider...

18 euro is belachelijk duur... en dan hoef ik dit pakket zeker niet meer.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sverige, STB pakket is al jaren niet meer bereikbaar voor nieuwe klanten (alleen zij die het al hebben, hebben het nog). Binnenkort zal het helemaal verdwijnen en moeten ook de bestaande klanten over naar iets anders.

 

Maar ik snap en deel je mening, Echter €5 of €6 voor een basispakket zover als mogelijk in HD zit er niet in. Vandaar optie genoemd van €12,50/mnd op jaarbasis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een kromme gedachte om een pakket te moeten opvullen met 30 zenders waarvoor je betaalt... waarom mogen de populairste zenders niet meetellen?

Staat er ergens in de wetgeving dat een pakket moet bestaan uit gecodeerde zenders?  Bij de kabelaars is ook niet alles gecodeerd.

Door 30 gecodeerde zenders bij elkaar te sprokkelen maak je zo een pakket onnodig duur, want uiteindelijk willen al die 30 zenders geld zien voor doorgifte of minstens voor de gebruikte codering.

 

Voor mij zou NL1,2 en 3 en pak weg een paar commercielen ruim voldoende zijn... zelfs die commercielen hoeven niet eens. Ga je net zo een pakket samenstellen als CD doet, ja, dan zal de prijs ook wel ergens in die buurt uitkomen.... en dan heb je er niets aan.  Ik pleit voor een eenvoudig "nederland-pakket" oid... en dat zijn heus niet meer dan maximaal 10 zenders...  en de FTA's reken ik er bij om aan de wet te kunnen voldoen, die de idiote eis van 30 zenders stelt. Een schadelijke wetgeving voor de consument.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

artikel 6.13, derde lid, aanhef en onder f, van de Mediawet 2008

 

 

Hierbij het besluit wanneer je niet aan de wet voldoet.

Besluit-M7-1.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog wat meer uitleg van de overheid met betrekking tot de Mediawet.

Als ik het even snel lees hoeft een provider met minder dan 250.000 abonnees geen rekening te houden met het opgelegde aantal van 30 zenders in het basis pakket.

Dit om het voor nieuwkomers in de markt van Tv aanbod eenvoudiger en makkelijker te maken om te starten.

 

https://zoek.officielebekendmakingen.nl/dossier/33426/kst-33426-3?resultIndex=5&sorttype=1&sortorder=4

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zoals fransat, TNT of het italiaans pakket (kom niet te binnen), zou aantrekkelijk zijn.

Bvb in frankrijk, +/- 15€/4 jaar. Ja, je zal wel schrijven, daar betalen ze een soort kijk en luistergeld.

Laat het dan zo stellen bvb.

jaarlijks bvb 125€, die je recht geeft op de publieke zenders en een vrije keuze tussen bepaalde zenders bvb max 8.
Of een bijdrage, die je recht geeft op enkel de publieke zenders en radio zenders van de vrt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...