Ga naar inhoud


Geen beeld meer, cam kapot of verouderd?


indieke

Aanbevolen berichten

Dat omruilen van de CI moet je met een korreltje zout nemen

Bij TvVlaanderen is het niet mogelijk leren de berichten geplaatst door TvVlaanderen gebruikers.

En voor wat CanalDigitaal betreft, die hebben er een paar uit coulance omgeruild, verwacht echter niet dat dit regel is en blijft.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jammer om te schrijven, maar vanwege die alternatieve aanbieders, is een "eerlijke" abonnee veel duurder uit dan degene die het alternatief aanbieden en vooral nemen.

Dat men hun broodwinning wil "beschermen", kan ik inkomen, moest men mijn winkel (mocht ik die hebben, gelukkig niet) altijd leegroven, dan zou ik die beter beveiligen, of gewoonweg de boeken neerleggen.

Maar het is jammer, dat het beschermen van hun broodwinning, altijd de eerlijke mensen treft.

Er zou gewoon een Europese wetgeving moeten komen, dat een aanbieder, 7 jaar kijkgarantie geeft, en indien dit niet lukt, deze tegen hun kosten, moeten omruilen. Want tenslotte kunnen pay tv aanbieders, content makers contenthouders en al die meuk, overleven dankzij ons.

Want als er morgen 0 abonnee's zijn, dan is het gedaan met M7, die commerciële rotzooi en alles er rond.

Maar ja, de macht van die contenmakers hé  :( .
Snel even gesurft naar verschillende webshops, en zie dat overal de aston module's zijn weggenomen van hun shop? :confused: 
Zou er dan toch iets in beweging zijn? Anderhalve week geleden stond die nog op diverse site's. Je zou denken, dat er iets is, waarom zouden ze dan plots deze module van hun site weghalen?? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien kijk je bij de verkeerde shops?

Ik zie ze nog wel bij satshops te koop staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al iets ondernomen om het probleem met je Cam op te lossen.?

Als je toch er van overtuigd bent dat de cam defect is kan je zonder extra financiële consequenties de cam slopen bij een poging tot reparatie. 

Je besluit om een nieuwe cam te kopen is immers al genomen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je de witte CI-module dan helemaal niet even bij iemand lenen om uit te proberen of die wel werkt?

Het gaat er toch om of die Aston-module kapot is??

Waarom zou die witte module niet werken? Natuurlijk werkt die.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een cas3 interface, kan je een cam+ kaart simuleren, maar de kans dat je in dit boerengat iemand zal vinden die dit heeft, is waarschijnlijk 0,0?

Laat staan een winkel te vinden die de M7 module heeft. Waarschijnlijk zal je enkel TNT ontvangers en canalsat module's vinden en hardware van andere Franse aanbieders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indieke, kun je niet via iemand in Nederland aan de witte module komen?

Bijvoorbeeld door die iemand hem te laten kopen en jou toe te sturen?

 

Het is sowieso slim dat je hem aanschaft.

En dan heb je binnen een week hetzij weer beeld, hetzij de zekerheid dat je de oorzaak ergens anders moet zoeken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou youriy, ik denk ook wel dat die witte CI-module gaat werken maar dat alle gangbare CI-modules werken in een Technisat ontvanger, is helemaal niet zeker. Alleen de Technisatontvangers die enkele jaren geleden in Nederland zijn verkocht werken met de CI-module met wereldbol. Kocht je de Technisat ontvanger in Duitsland, dan werkte dat niet. Alleen de Astoncrypt werkte daarin.
Daarom zeg ik dat ik denk dat de witte module wel werkt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indieke, kun je niet via iemand in Nederland aan de witte module komen?

Bijvoorbeeld door die iemand hem te laten kopen en jou toe te sturen?

 

Het is sowieso slim dat je hem aanschaft.

En dan heb je binnen een week hetzij weer beeld, hetzij de zekerheid dat je de oorzaak ergens anders moet zoeken.

Het is 2015 , daar hoef je echt niemand in Nederland voor in te schakelen.

Genoeg mogelijkheden om 'm gewoon zelf te bestellen.

Als je bv contact opneemt met een winkel  kun je waarschijnlijk ook je Aston module opsturen om te laten controleren of die werkelijk defect is.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het mee eens.

De service desk van CanalDigitaal heeft al te veel moeite om de eigen M7 hardware te ondersteunen.

 

Blijft nog steeds het probleem van indieke's defecte cam.

Een andere Aston cam is naar mijn mening niet aan de orde daar deze alleen de seca2 zenders op Astra 19.2 ondersteunt en die gaan juist verdwijnen op 1 april 2016. Dus nu nog een Aston cam kopen is weggegooid geld als je het mij vraagt ook al staat er momenteel een gebruikte Aston dual crypt seca CI te koop voor € 25,- in het te koop forum.

 

Maar vermoedelijk heeft indieke nog een seca2 kaart en die werkt niet in de nieuwe witte CI+ van CanalDigitaal.

Daar heeft indieke een oranje seca3 kaart voor nodig.

Vervelende alleen daaraan is dat deze combinatie van oranje kaart en witte CI al de laatste face van gebruik zijn ingegaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...