Ga naar inhoud


Geen beeld meer, cam kapot of verouderd?


indieke

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik gebruik al jaren een SECA 3 kaart in de Aston, werkt zonder problemen op de SD en HD zenders.

 

Voorlopig is de verwachting dat SECA 3 nog niet wordt uitgefaseerd, de meeste zenders zullen met een (nieuwe) Aston cam nog wel zichtbaar blijven.

 

Die Dual cam (1.07) zal dus prima werken, ook met de oranje kaart. (vanaf software versie 2.18)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

29 en 30,

dat schrijf je nu wel alsof ik hier de eerste reactie ooit heb geschreven ...

maar een derde bericht geeft je al weer van katoen betreffende -> zomaar aannames.

 

om on topic te komen;

we vermoeden een en ander, feiten zijn enkel te krijgen als alles bekend is

dus ook wat de provider NIET meer Ondersteund.

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn geen zomaar aannames, jij bedrijft struisvogel politiek.

Een provider kiest voor meer beveiliging als er besloten is voor een nieuw codering systeem met nieuwe kaart en als gevolg daarvan weer een nieuwe CI.

 

Maar goed, volgens Cees is de Aston nog steeds bruikbaar en kan TS nog kiezen.

Blijft over hoe toekomst bestendig de kaart van indieke is, bij een seca2 kaart is er per 1 april 2016 zwart beeld en bij een oranje kaart blijft indieke in het ongewisse of zijn aankoop nog lang mee zal gaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren een SECA 3 kaart in de Aston, werkt zonder problemen op de SD en HD zenders.

 

Voorlopig is de verwachting dat SECA 3 nog niet wordt uitgefaseerd, de meeste zenders zullen met een (nieuwe) Aston cam nog wel zichtbaar blijven.

 

Die Dual cam (1.07) zal dus prima werken, ook met de oranje kaart. (vanaf software versie 2.18)

Ook voor die extra beveiligde zenders? Of gaan ze die mogen updaten, waarmee deze ook weer werken?  :confused:  :whistle: .

P.s. dan toch diverse aston module's gezien op webshops, maar wat ben je daarmee, als ze ooit al hun hd zenders naar die extra nano01 brengen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt van de Aston CI module geen CI+ module maken met een update.

Anders was de wereldbolmodule er ook nog geweest ipv de witte module.

 

De Aston is hetzelfde lot beschoren als de wereldbolmodule.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Blijft over hoe toekomst bestendig de kaart van indieke is, bij een seca2 kaart is er per 1 april 2016 zwart beeld en bij een oranje kaart blijft indieke in het ongewisse of zijn aankoop nog lang mee zal gaan.

daar ben ik dan weer 100% mee eens, en dat is de struisvogel taktiek van CanalDIGITAAL

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met de Aston 1.07 kan je niet de zenders met de extra codering ontvangen zoals Mezzo en Motors of foxsport.

 

Maar voor wie een aversie heeft tegen de witte CI (+) cam van Canaldigitaal is een (2e hands) Aston module de komende tijd nog steeds bruikbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen zapt de Aston wat prettiger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard, maar dat is ook niet echt omruilen van CD producten. Het is wereldbol tegen witte, omdat de wereldbolmodule vorig jaar nog werd verkocht en nu al niet meer volstaat. Dus eigenlijk valt dit onder beeldgarantie van een CD product. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij niet voldoet, kun je hem retourneren en krijg je geld terug (Kopen op afstand). 

Als je kaart kapot is, krijg je van CD een nieuwe (omruilen).

 

Dus wat kan je gebeuren behalve enig ongemak en enige ergernis?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...