Ga naar inhoud


probleem met schakelen tussen verschillende zenders


gerrit B

Aanbevolen berichten

met cccam 2.2.1 en recente images werkt gewoon multidecodering niet meer.CCcam 2.3.0 met Prio file gaat op recente images (met nieuwe kernel) goed.Oudere versies geen multidecodering en dus ook niet kijken en opnemen van verschillende kanalen.Oscam doet alles naar behoren.Het probleem is dat CCcam 2.3.0 problemen heeft met de lange Emm's die CD Nl meestuurt.

Ps: daar zijn hier en op vele fora reeds massa's topics over.Ik heb een DUO2 en met oude versie apollo vix gaat alles goed met oude versie cccam.Zodra ik naar hades ga (met nieuwe kernel versie erin) loopt cccam 2.3.0 niet goed (of helemaal niet)

Is gewoon soms een kwestie van zoeken en combineren

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

ik gebruik CCcam 2.2.1 op de DM8000 met Pli en heb geen probleem met multidecoding.

 

het kan natuurlijk wel zijn dat in de 2.0 images dit niet meer werkt.

 

dan zul je er een prio lijst moeten inzetten en die vind je op dit forum ook terug.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

die CCcam 2.3.0 heb ik dus ook (zonder prio file) en die heeft ook heel lang probleemloos gewerkt maar geeft nu sinds 1 maand dus de problemen.

 

suc6

 

Gerrit

 

Bij mij sinds enkele weken ook: ik moest elke paar dagen Ccam 2.30 opnieuw starten.

CD heeft me vorige weekl gratis een nieuwe CAM gestuurd, dus hoef ik niet verder te zoeken naar een oplossing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...