Ga naar inhoud


DM500HD start niet meer op na flash.


foxtrot

Aanbevolen berichten

1 optie doe je ontvanger open en kijk welk simkaartje erin zit 

Op de sim staat:

 

DM500HD 11471

SIM210

 

Dat is de grootste kracht van de Chinezen. De neppers zien er van buiten als echt uit... Dat is natuurlijk ook de grote truc... Goedkoop produceren en (te) duur verkopen.. Daarin zit de winst..

 

De DM500HD heeft geen display dus daaraan zie je al niks.. Enige manier is om de box te starten met de standby toets ingedrukt. Op de TV verschijnt dan een overzichtsdcherm. Deze zou dan bootloader #84 moeten hebben..

Als je een DM500HD nieuw koopt staat daar ALTIJD een Dream Multimedia image op. Daarin zit ook de Genuine Dreambox plugin om de echtheid te testen...

 

Toen ik hem kocht stond er al openpli op, dus dat heb ik helaas nooit kunnen proberen. Ook lukt het me nu niet meer om dat scherm te krijgen wat jij hebt, ik weet wel hoe het moet (ik heb het vanmiddag nog gedaan), maar nu werkt het niet meer.

 

Ik had de webinterface nog open staan van vanmiddag, en daar stond dit op:

Booloader version: Dreambox Second Stage Loader BUILD #79, built 20100605

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat niet alleen,

Uit onze huisregels:

 

3. Illegale zaken mogen hier niet besproken worden!
Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is dus zonder meer mogelijk en wordt zelfs aangemoedigd. Ons doel is echter niet om mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderingsleutels (keys), bestanden (zip files, firmware enz.) waarin zich keys bevinden of het vragen naar keys of deze bestanden of links naar sites waar ze te vinden zijn is op ons board is dan ook ten strengste verboden! Ook discussies over illegale clone boxen en/of cardsharing zijn taboe. Uitsluitend wanneer het gaat om situaties waarbij je via een LAN binnenshuis je eigen kaarten shared over meerdere eigen ontvangers, kan een discussie over cardsharing worden toegestaan. Vanwege de grote 'gevoeligheid' van het onderwerp, zullen dergelijke discussies echter altijd zeer kritisch en met weinig tolerantie worden beoordeeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Een clone dus.... SIM210... Daar gaat OpenPli 4.0 niet op draaien...

 

Lekker is dat, nu zit ik dus met een kapotte, neppe decoder. En dat OpenPli 4.0 gaat werken geef ik nu dus ook wel op, ik wil het ding nu gewoon weer aan de gang krijgen. 

 

@ceesv, betekent dit dat ik nu weg moet? Gaat nu niemand me meer helpen? Ik wist niet dat ik een neppe box had, en al helemaal niet dat dat illegaal was :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onze furumregels zijn duidelijk, over illegale clone boxen wordt niet gediscuteerd op sat4all.

 

Je bent van harte welkom op sat4all, alleen support voor jou probleem met een clone box is niet toegestaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...