Ga naar inhoud


CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren


Sprietje

Aanbevolen berichten

Merkwaardig, die CD klantendienst/ op de site, staat dat alles naar het buitenland wordt opgestuurd, maar dat een meerkost, ten laste valt van de abonnee.

Gisteren in de westhoek (België) naar een TVV winkel geweest, uit nieuwsgierigheid, of ze daar eventueel ci+ kaart gingen verkopen.

Toen ik haar dat vroeg, zei ze me, ondanks, dat ze de laatste dagen mijn deuren hebben platgelopen, om CD materiaal, zullen we er niet aan beginnen. Er is dus blijkbaar in de westhoek nogal meer interesse in CD, dan ik dacht.

Zijn de mensen dan toch het duopolie in België moe, en beproeven ze hun geluk op andere plaatsen, of zou het toch TVV abonnee's  zijn, die eventueel film1 wil zien, omdat ze bvb niet aansluitbaar zijn voor de Belgische filmkanalen?

 

Het is ook niet de bedoeling dat een tv Vlaanderen winkel een canaldigitaal abonnement gaat uitdelen he .

Wil je in belgie een canaldigitaal abonnement dan moet je natuurlijk contact opnemen met een winkel in Nederland !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is ook niet de bedoeling dat een tv Vlaanderen winkel een canaldigitaal abonnement gaat uitdelen he .

Wil je in belgie een canaldigitaal abonnement dan moet je natuurlijk contact opnemen met een winkel in Nederland !

Dat heb ik dan ook gedaan  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, en ik kan het niet melden, maar dit was het antwoord:

 

Beste XXXX,

 

Het is inderdaad mogelijk om :

 

Bij ons de CanalDigitaal kaart aan te schaffen en daar een abonnement op te nemen.

 

Dit kan sinds kort ook voor klanten die in andere landen woonachtig zijn J

 

Met vriendelijke groet,

kind regards,

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, en ik kan het niet melden, maar dit was het antwoord:

 

Beste XXXX,

 

Het is inderdaad mogelijk om :

 

Bij ons de CanalDigitaal kaart aan te schaffen en daar een abonnement op te nemen.

 

Dit kan sinds kort ook voor klanten die in andere landen woonachtig zijn J

 

 

Met vriendelijke groet,

kind regards,

 

Wat een onzin, je kunt toch gewoon aangeven waar deze winkel zit? Of is het een geheime winkel die liever niets verkoopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sat4all houdt zich aan onze reclameregels.

 

2. Reclame strikt verboden- Op sat4all mag je op geen enkele wijze reclame maken
Op sat4all.com is reclame, óók negatieve "reclame", onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links of verwijzingen naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link of verwijzing in je profiel is niet toegestaan! Eveneens verboden is het via PM "spammen" van leden en in het bijzonder het versturen van PM's om mee te handelen! Wil je iets verkopen, ga je naar Marktplaats of plaats je een advertentie op onze 2ehands pagina, maar dan wel met inachtneming van de regels! Lees dus de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie eerst goed door. Sat4all wordt niet misbruikt voor welke commerciële activiteit dan ook! Ook niet via privéberichten!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht te hebben gelezen dat sattv4iedereen helemaal klaar was mt dvb-s2 en de relevante techniek voor CanalDigitaal en/of tvVlaanderen die baseren op het betalen van een abonnement.

ik dacht zelfs gelezen te hebben dat hij met ziekteverlof is en eerst wil herstellen.

 

of heb ik dat verkeerd geinterpreteerd wegens dat charmante taaltje uit belgie?

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Merknamen, fabrikanten of providers , de gegevens van hun product of verwijzen naar de website waar de productgegevens te vinden zijn is geen probleem.

 

Wat niet mag is hier vertellen dat je bij Radio Pietje in de Lange Kerkstraat iets gekocht hebt.

Die regel voorkomt sluikreclame voor die winkel of het in de grond boren van die winkel door de concurrent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belg hier.

reeds 1 maand Basis HD met HBO en film aan het kijken. Execellente service waarvoor mijn dank.

Hier te bestellen : http://www.canaldigitaal.nl/tv-in-het-buitenland/

Men neem dan contact met U op in de loop van de week. in mijn geval was dit een NL lokale dealer.

Wel verplicht om 2  jaar abo  te nemen met SEPA. + satellietreceiver met toebehoren.

Maar bon. Geen verdoken meerkost. men doet trouwens een actie. het materiaal incl verzending is gratis dacht ik voor Belgen. Het is niet mijn bedoeling reclame te maken maar gewoon duidelijk te maken dat het nu eindelijk echt wel mogelijk is :)

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me afvraag, is of een belg een ci+ smartcard kan activeren (desnoods voor 24 maanden), maar ik bel cd maar eens, want als Belg, heb ik het geluk deze gratis te bellen in mijn inbegrepen abonnementsgeld.

off topic @tonskidutch. Lees je wel "al" mijn berichten? Ik geef duidelijk op, dat ik het wel over heb om te betalen voor content die ik wil zien. Helaas dwingt de regelgeving mij, om die nep en gemanipuleerde programma's op die waspoeder zender mee te betalen. Maar videoredo levert hier goed werk, om toch een eventueel beter programma alle rotzooi weg te knippen.

Sinds dag 1 van netflix heb ik daar een abonnement. Dus is het niet van ik betaal NIET voor content en alles moet gratis zijn!!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belg hier.

reeds 1 maand Basis HD met HBO en film aan het kijken. Execellente service waarvoor mijn dank.

Hier te bestellen : http://www.canaldigitaal.nl/tv-in-het-buitenland/

Men neem dan contact met U op in de loop van de week. in mijn geval was dit een NL lokale dealer.

Wel verplicht om 2  jaar abo  te nemen met SEPA. + satellietreceiver met toebehoren.

Maar bon. Geen verdoken meerkost. men doet trouwens een actie. het materiaal incl verzending is gratis dacht ik voor Belgen. Het is niet mijn bedoeling reclame te maken maar gewoon duidelijk te maken dat het nu eindelijk echt wel mogelijk is :)

Heb gebeld met canal digitaal, en die melde dat een nederlands iban rekening nodig is. Klopt dat?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...