Ga naar inhoud


CanalDigitaal abonnement nu in heel Europa te registreren


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd, of de film1 go app, ook beschikbaar zal komen voor België en andere landen. Naar het schijnt, werkt dit enkel (verlopig??) in Nederland. Ik heb het, als je het wil doen zoals het hoort.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die pagina is er niet.

Je wordt doorgelinkt naar deze:

 

http://www.canaldigitaal.nl/404-redirect.aspx?aspxerrorpath=/verkooppunten.aspx/

En deze blijkt er ondertussen ook al niet meer te zijn.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen gevonden, wat ik nodig heb. kan er een abonnee op film1 buiten nederland deze ontvangen?

En hoe kom je als belg bvb aan je login en paswoord?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aan wie vraag je dat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen gevonden, wat ik nodig heb. kan er een abonnee op film1 buiten nederland deze ontvangen?

En hoe kom je als belg bvb aan je login en paswoord?

Volgens andere Belgische leden hier op de lijst lukt dat niet, ikzelf heb het nog niet geprobeerd. Ik denk, wil je iets veranderen of toevoegen, dan zal dat waarschijnlijk via dealer in Nederland moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet bij Canaldigitaal, je vraag gaat off-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de verdeler, zou je een login en paswoord moeten kunnen aanmaken als belg. Normaal gezien valt eind deze week mijn kaart in de bus, en ik zal zien of het wel of niet lukt.

Hij melde ook, dat als je in Nederland bent, de film1 go app zou kunnen gebruiken, maar niet in België en anderen.

Als je ziet, kan de film1 go app gebruikt worden als cd,ziggo,delta en caiway klant.

Ik denk, dat het zal moeten komen van film1 en de aanbieders. Maar we blijven hopen  :) .

We gaan alleszins al de goeie richting uit  :) .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn klantnummer gekregen, en dus naar mijn canal digitaal gegaan.

Ik kreeg overal groene V-tjes, ook bij postnummer, die ik netjes invulde, 4 cijfers (bij jullie zijn er nog letters ook).

Ik heb dan op registreren geklikt, maar wacht vol spanning af, of ik die activatie mail zal krijgen.

Want na het klikken op registreren gebeurde afhankelijk nog niks.

Maar ik vraag me af, of ik bij problemen niet beter een nieuw topic open daarvoor, want dit heeft niks met de openingspost te maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij onze lokale satboer geweest  Plaats en straatnaam verwijderd
En hij wordt vanaf volgende week officiële CanalDigitaal dealer... ( kon al inloggen op de registratie van Canaldigitaal etc...) heeft alleen maar pas vanaf woensdag alle materiaal.

Je zal ook gewoon het kaartje kunnen aanschaffen en niet de verplichte hardware zoals via de website van Canaldigitaal.

 

En dan kan je bij hem zonder enige problemen een abo afsluiten.

Dus ik denk dat er wel meerdere sat winkels deze optie gaan beginnen aanbieden.

aangepast door Johan45
reclame regels overtreden
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En dan kan je bij hem zonder enige problemen een abo afsluiten.

Dus ik denk dat er wel meerdere sat winkels deze optie gaan beginnen aanbieden.

Dat alles kan bij mijn satbakker al geruime tijd hoor, en die woont niet eens zo ver. Meer bepaald in Verwijderd

 

Neen, alle gekheid op een stokje, Verwijderd zit er toch eentje in de Verwijderd die dat al enkele jaren is.

aangepast door Johan45
Reclame regels ..

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...