Ga naar inhoud


Ik ben overgestapt naar Windows 10. Hoe bevalt het?


winwiz

Aanbevolen berichten

Hier staat de lijst van Acer met de modellen die ondersteund worden http://us.acer.com/ac/en/US/content/windows10-eligible-models

Mijn acer staat er niet op, en win10 draait er op. ik heb wel 2 drivers apart moeten downloaden voor de fingerprint en iets anders.

Enige opmerking, dat ik kan geven is, dat het niet met fingerprints lukt, om aan te melden, maar dit is misschien door dat msn adres??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Met windows Hello op mijn hp 6710b met fingerprint inloggen voor een local account gaat hier prima. Volgens deze website moet dat ook goed gaan met een microsoft account

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draait nu hier sinds 29-7 vlekkeloos op een in china gekochte tablet alsook op mijn laptop een oudje uit 2007 Lenovo 3000n200 aanvankelijk wel wat driverproblemen met oa de Authenticfingerprint reader, maar na wat zoeken op het net toch de juiste drivers weer gevonden....deze laptop was origineel voorzien van Vista maar later voorzien van een zelf gebakken win 7 ultimate.....en dus volgens windows  in aanmerking kwam voor de bekende update.....de tablet totaal geen problemen alle oude instellingen werken perfect ook waar ik bang voor was omdat het een dual os systeem id dus windows en android welke dus softwarematig kan worden gewisseld....na enig zoeken in win 10 werkte dit dus ook weer.

 

groetjes..............  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...