Ga naar inhoud


Windows 8.1 naar windows 10 opdaten wil niet


freeguy100

Aanbevolen berichten

Windows 7 heb ik jaren gelden op diverse pc's geüpgraded naar Windows 8. Gewoon door een online upgrade.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik doe in principe ook alles vanaf USB of vanaf mijn zalman externe schijf. Daar heb ik diverse iso's op staan die ik vanuit een menu op de zalman kan selecteren. Deze worden dan automatisch gemound en beschikbaar gesteld als externe DVD waar ik van op kan starten. En dat met USB 3 snelheid

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik vertik het een perfect werkend systeem en alle software te herinstalleren.

 

Via USB of via de update functie maakt niets uit. Na herstarten de cirkel met voortgang die op 32% blijft hangen (6% drivers installatie) en dan stopt ie er mee.

Na lang wachten een reset en daarna een foutmelding dat de installatie mislukt is.

 

Dan maar geen Windows 10 ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn upgrade is gereserveerd maar mijn laptop heeft slechts een 128Gb SSD en daar is momenteel nog 8 Gb op vrij.

Genoeg voor mijn data gebruik maar ik gok dat ik het online upgraden van 8.1 naar 10 wel fijn kan vergeten.

Ga het niet eens uitproberen. Licenties zijn als je in de ict branch werkt gelukkig nooit een probleem dus ik voel de "druk" van binnen het jaar ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En als je eerst de video kaart drivers update en dan de windows 10 update start? of een clean boot start?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het echt geen ruimte probleem? Na de installatie hier van Windows 10 was er 35GB aan HD ruimte minder beschikbaar, dit door die Windows.old map en de installatie van Windows 10 zelf, ik heb/had niet zo gek veel geinstalleerd staan en kan me dus voorstellen dat dit ruimte verlies zomaar een heel stuk groter kan zijn bij iemand anders. Vooral als je met een SSD werkt kan dit een probleem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melding op mijn tablet met win 8.1: 'Deze PC kan Windows 10 niet uitvoeren'

 

Reden: Intel® graphics media accelerator.

De beeldschermfabrikant heefd uw beeldscherm niet compatibel gemaakt met Windows 10.

 

Volgens Acer:

 

The W3-810 and W3-810P use the Clover Trail chipset. This chipset is not supported by Windows 10 at this time.

 

Afwachten maar.

aangepast door satwave
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Is het echt geen ruimte probleem? Na de installatie hier van Windows 10 was er 35GB aan HD ruimte minder beschikbaar, dit door die Windows.old map en de installatie van Windows 10 zelf, ik heb/had niet zo gek veel geinstalleerd staan en kan me dus voorstellen dat dit ruimte verlies zomaar een heel stuk groter kan zijn bij iemand anders. Vooral als je met een SSD werkt kan dit een probleem zijn.

 

Nee, ruim 65GB vrij.

 

Ook alle drivers, bios en de hele santenkraam geupdate, maar weer een freeze bij 32%.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...