Ga naar inhoud


CanalDigitaal zonder startset


MarcV

Aanbevolen berichten

Hoe zit de LNB nu in de klem? Op de foto zit de rechter (19) buis in de klem en dan moet je de LNB met de klok meedraaien totdat hij tegen de houder vastloopt zodat de linker buis hoger staat. Als je de linker (23) buis in de klem hebt dan ook met de klok meedraaien totdat hij niet verder kan zodat de rechter buis naar beneden zit. Ontvang je RTL en NPO in SD of in HD?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hoe zit de LNB nu in de klem? Op de foto zit de rechter (19) buis in de klem en dan moet je de LNB met de klok meedraaien totdat hij tegen de houder vastloopt zodat de linker buis hoger staat. Als je de linker (23) buis in de klem hebt dan ook met de klok meedraaien totdat hij niet verder kan zodat de rechter buis naar beneden zit. Ontvang je RTL en NPO in SD of in HD?

 

Goede vraag, ik heb geen idee. Over de LNB opzich, ik heb gisteren een nieuwe gekocht (nog niet getest) maar die meneer had het er over dat deze er recht in moest? Ik heb nu (met de rug tegen de schotel gezien) de LNB in rechter "voet" zitten, en horizontaal. Ik heb deze ook naar beneden gedraaid, maar dan wordt het slechter. Omhoog ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zit hij zoals op bijgaande foto. Dat is de juiste manier. Als je voor de schotel staat de LNB rechtsom dus met de klok meedraaien zover als mogelijk zodat de rechter pijp rechts naar beneden zit. Net als op de afbeelding. Dan op een kanaal afstemmen en de schotel richten totdat je beeld hebt en maximaal uitrichten.

post-32823-0-89430300-1440592933.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...