Ga naar inhoud


Samsung TV-tje T200-HD doet het niet meer, wie wil mij helpen?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

schema staat nu op de server.

 

verv in de voeding

C107   1000uf/25v

C108   1000uf/25v

C109   680uf/25v

C110   820uf/25v

C113   820uf/25v

 

Kan het voor problemen zorgen als de "C109 680uf/25" vervangen wordt door een "C109 680uf/35", dus i.p.v. 25 volt, 35 volt?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem vandaag binnen gekregen, heeft iemand enig idee hoe dat ding open gemaakt kan worden, ik kan geen schroef vinden.

 

De enige met de hand open draaiende schoef zit onder in de voet, daarna nog een schroef, maar om te voorkomen dat ik het verkeerd doe, toch even de vraag, waar te zoeken, maar het lijkt er op dat ik onder de voet moet beginnen.

 

De voet moet er onderuit, maar hoe krijg ik die er onderuit zonder de boel te beschadigen?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google eens op Samsung monitor openen , komt vast wel iets vergelijkbaars tevoorschijn .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie 2 schroeven onder de voet zitten, maar dan moet eerst de voet verwijderd worden, maar hoe?

 

Een Philips had nog torx schroefjes, een Samsung heeft alleen een kliksysteem?

 

Ik krijg mijn nagels er niet eens tussen.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Google eens op T200-HD dismantling

 

Bij mij is de 6e hit een service manual voor deze ontvanger waarin beschreven staat hoe je de ontvanger dismantled.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om de voet te verwijderen leg je de ontvanger met het scherm op een paar kussens.

Je kan de voet nu  verwijderen wanneer je de voet in een hoek zet en dan voorzichtig omlaag trekt.

Pas op, wanneer de hoek onvoldoende is, kan de pin breken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik toch aan die filmpjes moet geloven, maar wat kan ik het beste gebruiken om de voorkant te openen?

 

Aan de onderkant krijg ik een heel klein beetje speling, in ieder geval mijn nagels er tussen, aan de zijkanten en bovenkant nog niet.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google eens op T200-HD dismantling

 

Bij mij is de 6e hit een service manual voor deze ontvanger waarin beschreven staat hoe je de ontvanger dismantled.

 

Ik heb bij de 6e hit iets over een smartphoneblog, kan je misschien een andere hint geven, desnoods via PM?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat voor voorwerp kan ik het beste het TV-tje open maken?

 

Het gaat wat meer werk worden dan ik verwacht had, maar ik wil het proberen.

 

Met een schroevendraaier de boel open wippen is de kans groot dat ik het TV-tje op diverse punten beschadigd, dus welp voorwerp kan ik het beste gebruiken en waar haal ik dat?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...