Ga naar inhoud


TVV vraagt smartkaart in te leveren bij stopzetting abo


Adriawinner

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het gebruik van niet gecertificeerde apparatuur, tenzij geschikt voor een (Orca) CI module.

 

Terug on-topic.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Er stond het volgende in de brief:

 

Wij vragen u de smartcard in de bijgevoegde antwoord enveloppe aan ons te retourneren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een vreemde gang van zaken.

Straks vragen ze ook vriendelijk of je je M7 ontvanger zou willen "retourneren". Terwijl verreweg de meeste in de detailhandel zijn gekocht. Net als de smartcard.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is, of misschien moet ik nu wel schrijven het was, geen gebruikelijke gang van zaken.

Enigszins vreemd kan je de oproep om de kaart te retourneren echter wel blijven noemen.

Ik vraag me af wat de beweegredenen zijn om deze tekst toe te voegen die toch niets te doen heeft met een bevestiging van een abonnement opzegging.

 

Als je later besluit om je kaart weer te activeren met een nieuw abonnement krijg je dan je kaart terug, of mag je weer een veel te dure kaart gaan kopen.?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb per email aan hen onder een andere naam, hun de hypothetische vraag gesteld: "ik kan een kaart overnemen van iemand die al 6 maand geen abo meer heeft. Dus een thans niet werkende kaart. Kan ik betreffende kaart op mijn naam registreren"

 

Hopelijk weet ik binnenkort of mijn kaart volledig weg te gooien is of te verkopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb per email aan hen onder een andere naam, hun de hypothetische vraag gesteld: "ik kan een kaart overnemen van iemand die al 6 maand geen abo meer heeft. Dus een thans niet werkende kaart. Kan ik betreffende kaart op mijn naam registreren"

 

Hopelijk weet ik binnenkort of mijn kaart volledig weg te gooien is of te verkopen

 

Mogelijk zullen ze dan polsen naar de kaartnummer; om je al dan niet te kunnen berichten dat dit kan...

 

Tja, economie en aandeelhouders. Als er per 100 klanten die opzeggen en deze brief krijgen; 30 goede zielen zijn die hier in trappen dan denk ik dat ze wel een kleine besparing kunnen maken tot de uitrol van hun nieuwe kaarten en modules.

 

Maar al goed: het is vrijblijvend.

Eigenlijk zou je als ex-klant (je hebt toch al opgezegd) moeten kunnen zeggen dat ze deze kunnen terugkopen aan de zeer democratische prijs van zelf in te vullen.... euries.

En eventueel ook nog de ondertussen waardeloos geworden zwarte wereldbol CI module aan een ander gunst tarief.

 

Je kan vragen, ze hoeven er niet op in te gaan; maar gratis hoef jij je aangekocht materiaal al niet aan hen te geven.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb TV Vlaanderen in januari dit jaar opgezegd en heb in mei ook deze brief gekregen (4 maand na opzegging)...

De brief was niet aangetekend, dus je kunt hem gewoon negeren.

(Al blijft het verzoek natuurlijk hondsbrutaal.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik begrijpen.

Alleen kan ik in bovenstaande gevallen niet nagaan hoe de kaarten in hun bezit zijn gekomen.

 

En in het geval van Gee Teelee is vier maanden na stopzetting bovendien wat dubieus.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze 79 € zouden terug storten, dan zou ik deze terug sturen. 

Want ze verkopen, brengt minder op.

Iemand die ik ken, zal zijn abonnement opzeggen, vanwege, dat hij niet meer kan gaan naar zijn verkocht vakantie verblijf, en een ander wil ze overnemen, als 2de kaart. Benieuwd of dit zal lukken. maar eerst binnen geraken, bij die club.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het bruikleen zou zijn, wat ik niet denk, waarom vragen ze dan alleen de kaart terug.?

Bij bruikleen vraag je ook de apparatuur terug, of als dat niet op prijs wordt gesteld vermeld je in de bedelbrief dat het terugsturen van de apparatuur niet hoeft en dat de klant de apparatuur mag behouden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...