Ga naar inhoud


Idee Topics van meer dan 2 of 3 jaar oud sluiten?


Penthe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor die paar keer per jaar?

 

En wanneer is een onderwerp oud, of niet meer actueel?

Wie gaat dat bepalen, en moeten de moderatoren dan elke dag onderwerpen gaan sluiten?

 

Wanneer je je eraan stoort klik je het onderwerp toch weg of gebruik je de negeer optie.

 

Moderatoren kunnen natuurlijk niet de hele dag onderwerpen sluiten en / of bepalen of iets nog actueel is.

Daarom is een melding bij topics bij zeg 2 jaar oud een goed alternatief. Kunnen we zelf bepalen of we toch nog een post toevoegen of een nieuw topic starten. Iedereen blij :grin:

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo iets eenvoudigs heb je toch geen melding nodig.!

Kom op zeg, de enkeling die dit niet begrijpt wordt wel gecorrigeerd door het moderator team.

En met een beetje hulp via de Waarschuw moderator knop kan de gebruiker die zich ergert de zaak aanzwengelen.

 

Maar nogmaals ..

Er is slechts een enkele gebruiker die de regels niet begrijpt of niet begrijpen wil.

Daar lost een geautomatiseerd waarschuwing systeem niets aan op.

Dat blijft moderator werk.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, glas was er nog niet.!!

hum,

toch wel johan

glas hadden de romeinen al een hele tijd

 

maar inderdaad nog niet lang genoeg getrokken als vezel bedoeld voor communicatie

 

enkel mooie vaasjes en drinkbekers gevonden

 

of ze toen al organische vezels gebruikten is niet echt bewezen maar het geeft te denken ;)

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zo iets eenvoudigs heb je toch geen melding nodig.!

Kom op zeg, de enkeling die dit niet begrijpt wordt wel gecorrigeerd door het moderator team.

En met een beetje hulp via de Waarschuw moderator knop kan de gebruiker die zich ergert de zaak aanzwengelen.

 

Maar nogmaals ..

Er is slechts een enkele gebruiker die de regels niet begrijpt of niet begrijpen wil.

Daar lost een geautomatiseerd waarschuwing systeem niets aan op.

Dat blijft moderator werk.

Ik kom op meerdere forums en op een aantal daarvan wordt met regelmaat geantwoord op een vraag van 5 jaar of meer terug, misschien leeft de topic starter al niet eens meer :) Het is voor mij best wel eens vervelend om iedere keer te moeten checken of een topic wel aktueel is want in 5 jaar veranderd de gehele wereld er staat niets stil. Antwoorden gegeven op sommige vragen zijn totaal niet relevant meer en kunnen zeer verwarrend zijn als er perongeluk eens niet op de datum van schrijven wordt gelet.

 

Maar nogmaals het is/was een vraag en vragen staat volgens mij nog altijd vrij toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geschiedenisles ook maar afschaffen op school?

 

Wat ouder als 2 jaar is heeft 9 van de 10 keer nog steeds waarde.

 

Maar ik heb nog geen "waarschuw moderator" melding gezien over oude onderwerpen in de afgelopen dagen......

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LIjkt mij logish dat een waarschuw moderator knop pas wordt gebruikt als de regels overtreden worden en er juist misbruik van deze knop zou worden gemaakt als men hem indrukt voor alles.

 

En de geschiedenis herhaalt zichzelf elke keer :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geschiedenisles ook maar afschaffen op school?

 

Toen ik nog op school zat zou ik daar dolblij mee geweest zijn.... ;)  nu is dat gelukkig allemaal "geschiedenis" en maakt het mij niets meer uit.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Geschiedenisles ook maar afschaffen op school?

 

Dat is het volgens mij al lang. Net als rekenen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We zijn verloren!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je oude topics moeten sluiten, wie verzint zoiets?

 

Overigens een waarschuwing dat je op een topic ouder dan 1 jaar reageert zou wel een toevoeging kunnen zijn.  In de praktijk blijkt dat mensen niet altijd de datum even goed lezen of het jaartal niet zien.  Op tweakers komt er al een bericht na 3 maanden, dat vind ik persoonlijk wel erg snel.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je oude topics moeten sluiten, wie verzint zoiets?

 

Overigens een waarschuwing dat je op een topic ouder dan 1 jaar reageert zou wel een toevoeging kunnen zijn.  In de praktijk blijkt dat mensen niet altijd de datum even goed lezen of het jaartal niet zien.  Op tweakers komt er al een bericht na 3 maanden, dat vind ik persoonlijk wel erg snel.

Tweakers doet het dan ook goed geen oude koeien uit de sloot halen. Ik ziet liever een nieuwe draad dan een oude.

 

Het is net alsof je 5 jaar terug in de tuin zat en iemand begint weet je nog 5 jaar terug in de tuin, nou lekker boeiend is dat :) Er zullen in oude topics best wel sommige bijdragen zijn die eventueel nog bruikbaar zijn maar het meeste is gewoon niet meer van deze tijd.

 

Bewaar jij software van 8 jaar oud? LIjkt me sterk dat dit nog loopt op je nieuwe OS, wat oud is is gewoon oud en mag best vervangen worden voor nieuw. En ook niet alle oude geschiedenis klopt meer veel wordt door de jaren heen door nieuwe ontdekkingen geupgrade. Met de tijd mee gaan heet dat.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit topic is ouder als 3 dagen, en daarmee over de houdbaarheidstermijn.

 

Dit onderwerp wordt gesloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...