Ga naar inhoud


Ned 1 en 3 ben ik steeds kwijt


Radio314

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Op dit moment valt er even niets te meten, door slecht weer in Nederland ligt de upload van de verschillende zenders er uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja ook omgekeerd is de regenreserve soms op.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vanavond kans op onweer met zware windstoten
Onweersbuien boven het westen van het land trekken noordoostwaarts. De buien kunnen met name in het westen en noorden van het land gepaard gaan met hagel, zware windstoten tot 90 km/uur en veel neerslag in korte tijd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En we zijn weer in de lucht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En het is weer opgehouden met zachtjes regenen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kan, maar hoeft niet.

Wanneer bij een regenbui bij mij Astra 1 niet meer te ontvangen is, geeft Astra 2 meestal nog wel beeld.

Een bui op 10 km afstand kan slechts een positie afschermen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb 20 meter nieuwe coax gekocht. Wel weer de zwarte want het moet door de grond maar ik heb hem nu laten strippen en er goed pluggen aan laten zetten. Moet wel zeggen dat de oude kabel te veel was ingekort en strak stond.

 

Toen ik die had aangesloten mat ik keurig 18V aan het einde van de kabel. Vervolgens mijn oude lnb er weer aan en ja ik had nu ook bij de Horizontale transponder een keurig goed signaal. Vervolgens scannen naar kanalen en nee hoor hij kan NPO1 en NPO3 niet vinden. Wel telkens NPO2 en de rest.

 

Maar gelukkig had ik ook een nieuwe lnb gekocht. Die aangesloten en yes ! NPO 1 en NPO3 en alles van de canaal digitaal HD voorkeurszenders is er weer.

aangepast door Radio314
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...