Ga naar inhoud


Jammer, geen winter pakket, buiten recreatie pakket.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

@ Sprietje

 

Hier is in der tijd wel over nagedacht en aan de hand van klanten werd dat dan via de dealers bij oa. vergaderingne ook geopperd ivm overwinteraars /wintersporters .

Hellaas is het er nooit van gekomen .

Soort van prepay systeem had mooi geweest dat je gewoon je periode in liet gaan met een tegoed wat je kocht ( zie het maar als het oud set top box systeem maar dan met eigen activeer code )

Dan had men een eigen termijn kunnen bepalen van 6 recreatie pakket met optie op online aanschaf xtra tegoed van 1 maand bv.

Vooral ouderen en singles zitten meetal na verstrijken van het recreatie pakket nog in het buitenland ( na seizoen )maar dan nog een dikke maand zonder de zenders .

Dat was en is  meestal wel een gemis vaak .

Kijk ik ben heel eerlijk ik mis het niet meer en ben heel blij met de vrije kanalen die ook uitzenden wat men hier doet maar dan wel echt gratis beschikbaar zijn zonder kabel abo ala 18,70 pm enz.

Maar ik ken best wel veel ouderen die totaal geen Engels , Duits enz. spreken en verstaan  en dan is 1 maand zonder entertainment in eigen taal of met NL. ondertiteling wel lang .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Jurgen,

 

Of gewoon de Nederlandse zenders NPO 1;2 en 3 gratis via digitenne kijken. Je mist wel de commerciële, maar daar is toch weinig op te zien.

Digitenne in het buitenland?

 

Alleen NPO 1 - 2 - 3? mijn vrouw ziet mij al aankomen :D

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach vroeger hadden we alleen de NTS met 1 zender, en wat waren we blij dat we er een zender bij kregen.

@ Wanderer, het ging alleen even over Nederland.

@ Jurgen, als je nu eens je caravan gunstig parkeerd in Nederland waar je woont, kan je daar de Nederlandse zenders bekijken.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach vroeger hadden we alleen de NTS met 1 zender, en wat waren we blij dat we er een zender bij kregen.

@ Wanderer, het ging alleen even over Nederland.

@ Jurgen, als je nu eens je caravan gunstig parkeerd in Nederland waar je woont, kan je daar de Nederlandse zenders bekijken.

 

Klopt, vroeger (40 jaar geleden) stonden wij met de caravan met Kerst en Nieuwjaar in de Harz, toen nog het uiterste oosten van West Duitsland en daar ontvingen wij met veel moeite een handgemaakte 'hark' één Oost Duitse en één West Duitse zender en wat waren wij blij....

 

Zie je mij al in de winter op een camping in Nederland zitten, ik denk het niet, geef mij maar Spanje in de wintermaanden :D

 

....maar volgens mij gaat het nu nergens meer over ;)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...