Ga naar inhoud


Dringend advies gezocht: plaatsing schotel in Ziekenhuis


PauK

Aanbevolen berichten

 

Even een korte update: de verschillende alternatieven zijn bekeken en voorgelegd aan de directeur van het revalidatiecentrum. Ik heb voorgesteld om voor de Easy Mount beugel te gaan; dat geeft de meeste flexibiliteit, goede ontvangst en alles hangt netjes buiten (dus geen schoonmakers die zeuren).

 

Een vlakantenne erop en het ziet er ook nog netjes uit. Ik wacht even af wat de directeur beslist...

 

We zijn nu ruim zes weken verder.

Is het opgelost en hoe?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Als het alleen om de NL zenders gaat en er is daar redelijk snelle wifi of een flat fee 4G abo is een tv box met kodi wellicht een eenvoudigere en goedkopere oplossing. Kodi kan je ter plaatse uitproberen met een android telefoon of tablet. Google maar eens op kodi.

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar of dat legaal is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch nog een verschil tussen het programma zelf en het aanbod?

beetje top offic, maar iedereen zegt ook dat torrent illegaal is, maar als je bvb een linux distro binnenhaalt, ben je niet strafbaar.

Net als die doosjes van datistv. die kastjes zelf, zijn niet illegaal, maar hetgeen erdoor gaat, kan dat wel zijn.

Het kan nogal lastige materie zijn voor een rechter daarover een uitspraak te doen.

Want dan kan je ook zeggen, verbied elk (gemotoriseerd) voertuig, je kan er een strafbaar feit mee plegen.

En kan een (Europese) rechter iets doen als de streamservers van kodi ergens in verweghanistan staan, waar niemand zich aantrekt van Europese regels?

En oeps, mijn tv vergeten, die doe ik maar weg, want ik kan er mogelijks illegaal content mee zien, en dus strafbare feiten plegen  :eek:

Net zoals mijn google chromecast, mijn apple tv, en mijn android tv stick  :grin: .

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Duitsland laat men het wel uit het hoofd, tenzij je binnen de kortste keren een rekening van € 1.000 en meer wil hebben.

In Nederland kan dit je in de toekomst ook overkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top offic, maar dat is het probleem van een kleine mens, tegen die groten, die een eigen advocatenkantoor hebben. Ook al hebben ze weinig bewijs, je verliest een rechtszaak toch.

Wie met het meeste macht en poen, wint de zaak  :mad:  :angry: . Toch in vele gevallen zo in België.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...