Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

Intolerantie zat onder de immigranten zelf, inmiddels. Terwijl ze enkele weken geleden nog verkondigden dat ze voor oorlog en intolerantie op de vlucht waren.

 

Zie daar het bewijs dat ze dus niet voor intolerantie en oorlog op de vlucht waren maar dat het gelukzoekers zijn die niet vonden wat hun beloofd was in de folder!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je bent Syriër, je vlucht met vrouw en kind naar Turkije, vanwege de onhoudbare situatie in je land. Blijkbaar niet veilig genoeg, want je neemt vrouw en kind mee in een gammel bootje naar Griekenland.

Kindje verdrinkt, foto's gaan de hele wereld over.

Vader gaat kindje begraven, en weet je waar?

In Syrië, het land waar hij vandaan is gevlucht omdat hij vreesde voor zijn leven.

Ik heb het eerder meegemaakt: eerst kwamen ze uit Slovenië, oh ja daar was geen oorlog.

Toen uit Kroatie, maar ze spraken geen kroatisch. Toen in Bosnië geen oorlog meer was, kwamen ze uit Kosovo.

Dat klopt, want daar kwamen ze oorspronkelijk ook vandaan.

Tijdens de oorlog tussen Servië en Kosovo hadden ze een Nederlands paspoort gekregen, en gingen op vakantie naar........: Kosovo!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, bij het generaal pardon van enkele jaren geleden werd menige tegenstander ervan een schuldgevoel aangepraat.

Maar als het zo doorgaat als momenteel, is er in Europa binnenkort voor de echte vluchtelingen geen plaats meer. Ze verzuipen tussen de gelukzoekers die nota bene eisen stellen aan de opvang! 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het gehele probleem in 1 keer opgelost zal zijn als de vluchtelingen bij een afgewezen asielverzoek niet met een zak geld over de grens worden gezet maar meteen de rekening gepresenteerd krijgen voor de kosten die voor hun zijn gemaakt om hun onterechte asiel aanvraag te verwerken.

 

Voordeel is dat mensen die echt asiel nodig hebben gewoon toegang krijgen maar economische vluchtelingen zich wel 2 keer gaan bedenken voordat ze hier naar toe komen.

 

Ik vind het nl. nog steeds vreemd dat ze een gevaarlijke dure reis op een rubberbootje ondernemen en weken gaan wandelen en onder erbarmelijke omstandigheden ergens moeten verblijven terwijl ze veel goedkoper en veiliger ook gewoon het vliegtuig hadden kunnen nemen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het gehele probleem in 1 keer opgelost zal zijn als de vluchtelingen bij een afgewezen asielverzoek niet met een zak geld over de grens worden gezet maar meteen de rekening gepresenteerd krijgen voor de kosten die voor hun zijn gemaakt om hun onterechte asiel aanvraag te verwerken.

 

Probeer je deze kippen te plukken dan blijken ze ineens kaal te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je deze kippen te plukken dan blijken ze ineens kaal te zijn!

 

Geen probleem toch, ze hebben in ieder geval de nieuwste mobieltjes die zijn zeker nog wel wat waard en zo in de herfst valt er plots van alles uit de lucht, als de gemeentes dat zelf op moeten ruimen kost dat ook klauwen vol geld dus kunnen ze daar mooi hun huisvesting en gemaakte kosten van terug betalen. Verder moet er zo rond deze tijd van het jaar van alles geoogst worden waar anders toch ook buitenlanders voor ingehuurd worden dus zie het probleem niet zo.

 

En nee, afgewezen asielzoekers kunnen geen gebruik maken van ziektewet, arbeidsongeschiktheidswet, pensioen enz. die kunnen alleen geld verdienen om de gemaakte kosten te betalen en terug te keren naar hun eigen land.

 

suc6

 

Gerrit

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het nl. nog steeds vreemd dat ze een gevaarlijke dure reis op een rubberbootje ondernemen en weken gaan wandelen en onder erbarmelijke omstandigheden ergens moeten verblijven terwijl ze veel goedkoper en veiliger ook gewoon het vliegtuig hadden kunnen nemen.

 

suc6

 

Gerrit

Mensen uit die regio hebben een visum nodig om naar Europa te komen en dat gaat nu eenmaal niet zonderGegronde reden en genoeg financiële middelen.

 

Denk je dat er anders mensen zo zot zouden zijn om daar in te stappen?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...