Ga naar inhoud


Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen ?


1pm

Aanbevolen berichten

wij bepalen niet de filter

wij bepalen de hoop op een goede toekomst met elkaar

en zeg nu eerlijk, dat zal toch wel lukken.

 

die in Nederland er met de opgelegde plichten de draak steekt met de nederlandse samenleving heeft wellicht in zijn herkomstland verkeerde propaganda gelezen.

en

ja die komen van een koude kermis thuis

 

en vooral als ze dan naast de nederlandse inheemse gelukzoekers komen te wonen, die noch racistischer zijn dan buitenlandse bekende groeperingen.

 

maar ook die gelukszoeker mogen komen als ze hun verblijf kunnen bekostigen.

 

de asielwet is gewoon verkeerd en ontoereikend.

asiel is:

ja je mag hier zonder vervolging van ras en geaardheid komen werken met alle capaciteiten die je ons ter beschikking kunt stellen

die capaciteiten zoeken we

die andere niet

 

om de poorten te sluiten op basis van: zijn er wel veel vandaag, of hebben we niet goed geregeld, is bullyshit.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem is dat velen de Nederlandse taal niet spreken, laag opgeleid maar wel behuizing nodig zijn en onderhouden moeten worden.

En daar trek ik de grens: eigen volk eerst! En dan bedoel ik met name de ouderen en oudere werkelozen die hier al hun hele leven vertoeven en dit land mede gevormd hebben tot wat het nu is.

En wat dacht je van jonge stellen die al jaren ingeschreven staan om op zichzelf te gaan wonen om een gezin te stichten? Goedkope huurwoning kun je wel vergeten want daar gaan die gelukzoekers met voorrang in. En dat, dat is niet uit te leggen!

Vertroetel de asielzoeker is het credo anno nu en iedereen die daar moeite mee heeft wordt direct uitgemaakt voor racist.

Hoezo? Het boeit me niet wat voor kleur iemand heeft. Maar als die hier wil wonen maar niet de taal spreekt, geen opleiding heeft en ook niet in zijn eigen onderhoud kan voorzien, nu niet en nooit niet: dan ben ik er klaar mee!

Alles moet tegenwoordig maar "kunnen". Echter Zwarte piet kan niet meer, de negerzoenen, de jodenkoeken alles moet aangepast worden omwille van nieuwkomers die enkel hun eigen tradities, cultuur en achtergrond willen en wensen te respecteren.

En wij, wij gaan daar gewoon in mee want die enkeling die in het openbaar opkomt voor zijn eigen belangen, traditie, cultuur en achtergrond maar toevallig tot de grote meerderheid behoort die tracht men al gauw af te serveren als racist.

 

Opvang in de regio, als je asiel wilt aanvragen dan kan dat alleen vanaf daar. Als je welkom bent kun je met veilig transport deze kant op!

Wat maakt het nu uit waar dat asielcentrum staat, hier of in hun eigen regio? Ik schat zo in dat onderhoudt in de regio ook nog veel goedkoper is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerdaags meer vluchtelingen als europeanen, dan zijn het dus al europeanen. Het is dan europeanen!! En ik vraag mij af wat je met die retorische vraag bedoelt, is het een mening een provocatie of kan je gewoon niet tellen. Het gaat hier om 0,002 procent van de totale europeesche bevolking, jij kunt beter bij de slootkant blijven zitten met je vissers latijn. Moderatoren, kunnen we misschien ook een Off Topic slash onzin introduceren voor dit soort tendentieuze kul? 

aangepast door waterpas
  • Like 1
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theparasol in principe heeft tons gelijk ben ook een tijd in buitenland moete gaan werke geen werk hier i mijn branche nl .

 

Ben weleens benieuwd of hierook de participatie wet en kostenverdelernorm gaat gelden dan als ze eenmaal geintregeert zijn dan !

 

Mijn ervaring is bv je vraagt bij uwv een omscholing is geen geld voor krijg je aks antwoord, maar die asiel zoeker krijgt alle hulp wel dan hebbe die geitewolle sokker dragers weer wat te doen .

 

Maar ontopic we hebbe weleen voordeel we krijge weer wat shoarma tente erbij dan denk ik .

Ik zou zegge deel ze frikandelle uit !!

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem is dat het probleem weeral niet aan de bron wordt aangepakt, uitroeiing van IS en het regime van Assad, op dit vlak schiet men flink tekort, en ja dan krijgen we dit en alle ellende voor deze mensen die op de vlucht zijn, opnieuw de amateuristische kant van de politiek ten gronde, men had veel ellende kunnen voorkomen maar holt nu weer achter de feiten aan.

Misschien eens aan denken als we opnieuw gaan stemmen.

 

Ik weet niet of het slim is om ons net als de Amerikanen overal mee te gaan bemoeien.

Oorlogen worden er niet voor niets gevoerd. Er is onvrede en er moet verandering komen en als een groep mensen niet op de normale manier hun zin krijgen pakken ze de wapens op.

Stel Assad en IS is niet meer? en dan... Wat heeft het ons gebracht dat in Irak Hoessein van het toneel geknikkerd is? en Libië / Gadaffi?

Beiden dictator, ok, het volk zwoegt en gaat eronder gebukt maar ze weten wel waar ze aan toe zijn. Nu ze er niet meer zijn is er een machtsvacuum en ziedaar iedereen grijpt zijn kans en doet een gooi naar de prijzen. Chaos troef.

Zolang er nog troepen van "ons" rondlopen gaat het aardig maar als je ze de rug toedraait dan maken ze er weer een puinhoop van en gaat de onderlinge twist gewoon verder. Maar bijkans heeft menigeen een enorme hekel gekregen aan "onze" bemoeienis en gaat hier ook ff de boel op stelten zetten al dankjewel voor de interfentie / dwarsboming van hun plannen.

Maar goed, IS is ff andere koek want die gaan voor wereldwijde overheersing want die rusten niet eerder dan dat de laatste ongelovige aan hun vurige zwaard is bezweken of in de zee gedreven. Stelletje fundamentalisten. Maar stuk voor stuk ook ontevreden mensen op zoek naar enige houvast en structuur in hun levens. Wij deden vroeger niet anders met de bijbel en onze kruis/rooftochten... ze lopen daar alleen wat achter dus het is zaak om ze zo gauw mogelijk te "ontwikkelen". Hoe? geen idee maar vuur met vuur bestrijden werkt alleen maar averechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij, en die problematiek houd mij al langer bezig, is dit allemaal goed voorbereid.

Zo regelmatig lees ik interviews, van Europarlementariërs en allemaal zeggen ze hetzelfde, we moeten de bevolking op peil houden in Europa , onder andere om het sociaal stelsel draaiende te houden. Ze blijven dat maar herhalen, dat het aantal inwoners afneemt.

Wie een beetje moeite doet om dat te controleren ziet dat in elk land de bevolking explosief toeneemt, het zijn bijna allemaal allochtonen die daarvoor verantwoordelijk zijn.

Ondertussen komen meer en meer mensen zonder job te zitten, de bevolking groeit aan, het wordt moeilijker om een job te vinden en te houden. Ondertussen overrompelen Polen en Roemenen onze landen, komen ons werk inpikken, nog meer werklozen die de wanhoop nabij zijn, dat allemaal dankzij de EU.

Nu is men het laatste hoofdstuk begonnen, de overrompeling van de bevolking, zodanig dat er straks voor elke job 100 kandidaten zijn aan lonen van hooguit 4 -5 euro per uur.  

Eerst waren er de economische vluchtelingen die hier toekwamen, want die gingen voor ons pensioen zorgen, toen die leugen doorprikt werd, waren het eensklaps asielzoeker, nu zijn het oorlogsvluchtelingen. Dan heeft de EU plots verplichtingen die ze moeten nakomen, vreemd genoeg doen andere naties dat niet of in mindere mate.

Iedereen kent Turkije een niet Europees land, daar vertrekt jaarlijks  een boel geld naartoe vanuit de EU, ooit al eens afgevraagd waarom de EU dat doet? Niet toevallig zitten daar al 4 jaar vluchtelingen uit Irak en Syrië.

Zijn de Turken dan zo’n edelmoedig mensen dat ze 4 jaar lang duizenden vluchtelingen opvangen, of zit er meer achter. Want plots en midden de verlof periode komt de vluchtelingenstroom op gang, de meesten vanuit Turkije. Met duizenden komen ze binnen zonder dat er ingegrepen wordt, want iedereen is op verlof. Dat is me iets te toevallig.

En laten we een kat een kat noemen, allochtonen en in het bijzonder moslims, hebben hier sinds jaar en dag een paar streepjes voor op ons. Moslims kunnen ongestoord hun gang gaan. Onze hele cultuur moet eraan geloven want daar storen ze zich aan, ze bouwen moskeeën, hebben een dubbele nationaliteit, eisen halal voedsel, lopen hier al rond in boerka enz…..

Dit terwijl de overheid “ons” op alles en nog wat aanspreekt, belast en beboet, iedereen moet toch inzien dat hier iets niet klopt.

Er is maar een antwoord op mogelijk, het is gepland, de weg word al jaren geëffend voor de intrede van een hele horde immigranten, moslim immigranten en die moeten zich thuis voelen.

  • Like 1

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het aan bepaalde groepen van de bevolking ligt wel ja...

toen de muur gevallen is stonden de huizen ook in brand van de vietnamezen (of waren jullie dat vergeten)

de ddr heeft niet lang de vrijheid en democratie was er niet, dus das wennen.

werkeloos worden?

sommigen weten niet eens wat het betekend

ook niet wat het betekend om van 400 euro rond te moeten komen

 

allemaal mooi en aardig dat er fabrieken blijven draaien zonder mensen en met robots

maar in veel bedrijfstakken is er een tekort aan werknemers

en die schreeuwen hulp moord en brand om werkvolk

 

als de italianen niet gekomen waren in de vijftiger en zestiger jaren waren de mijnen al dicht

als de turken niet waren gekomen hadden heel veel fabriken een tekort toen iedereen ging en moest studeren in de zestiger en zeventiger jaren

als de surinamers niet waren gekomen in de tachtiger jaren (uh effe pauze hadden we nog een zwarte piet)

als we de bosniers niet hadden ontvangen waren ze wellicht allemaal dood met of zonder dutchbat

 

als de polen en engelsen niet waren gekomen lag de bouw al 4 jaar eerder plat dan in 2008 door de Hypotheek luchtblaas

als we nu geen ruimte geven aan veilig leven en werken stopt onze economie van zelf

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... misschien wordt het tijd dat "europa" wat minder oorlogje gaat spelen op vreemd terrein... Tot nu toe heeft dat niet veel goeds gebracht. Ze hebben die vluchtelingen zelf hierheen gebombardeerd.

Was het nodig om Saddam, en vele andere leiders van hun troon te stoten?  Ik vraag het me af. Die leiders hadden leiderschap, of je dat nu goed vindt of niet, het was zo... maar nee, europa weet altijd alles beter samen met hun amerikaanse vriendjes... en gaan de oh-zo-foute leiders even een kopje kleiner maken.... en ja, dat is er chaos.

Assad moet ook wel, terwijl die man wel voor stabiliteit zorgt, en hij is uiteindelijk de legitieme man aan het roer... doordat ze hem proberen uit te roeien komen er allerlei andere groeperingen van onder het puin tevoorschijn... ik denk aan ISIS, die oorspronkelijk door de amerikanen bevoorraad zijn om tegen zogenaamde vijanden te kunnen vechten.... tja, en dan lopen dingen uit de hand. En wat schiet je er mee op.... precies, niets, je krijgt een hoop ellende, waar niemand op zit te wachten.

Dus stop met oorlog voeren, dan stopt de rest ook.... heeft europa te veel geld over wat ze toch niet voor hun eigen bevolking willen uitgeven, kunnen ze helpen die landen terug op te bouwen... maar nee... de vernietiging gaat door.... waarschijnlijk wordt daar dus nog meer geld mee verdiend.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...