Ga naar inhoud


tv vlaanderen op pc,tablet en smartphone. nieuwe TVV dienst


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Interessant topic. Wat een geklooi echter. Stevie werkt op mijn Android, overal, als de ping en internet verbinding snel genoeg is. Ik heb er maar één probleem mee : dat het de opnames niet kunt streamen via google play, als je geen HDMI uitgang hebt. Dat is balen! Geen zin om een nieuwe Tab te kopen daarvoor.

 

Kijk, waarom weer half werk hier? Als stevie wereldwijd werkt, een Nederlandse app TVASIA ook, (veel te duur echter!). Dat het top de computer ook werkt, is dan weer een voordeel. Ik zie echter geen verbeteringen er aan komen, dus zal het met Stevie moeten doen.  Maar een nieuwe tablet met HDMI koop ik niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Stevie is een zéér duur product voor wat het biedt, zeker als je geen commerciële rotzooi kijker bent.

De goedkoopste oplossing blijft dan nog een slingbox of een variant.

Binnen het dvb-t gebied, gebruik ik een wifi dvb-t tuner, die werkt op tablet en smartphone's, is het nu android of apple.

In real time opnemen kan ook.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevie is een zéér duur product voor wat het biedt, zeker als je geen commerciële rotzooi kijker bent.

De goedkoopste oplossing blijft dan nog een slingbox of een variant.

Binnen het dvb-t gebied, gebruik ik een wifi dvb-t tuner, die werkt op tablet en smartphone's, is het nu android of apple.

In real time opnemen kan ook.

 

Ja, maar een nieuwe tuner is ook een investering en ik gebruik dit vooral als ik in Thailand ben, niet thuis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is inderdaad perfect mogelijk. Maar als je dit echt als tweede scherm gebruikt zit je vast met jouw systeem. Je kan namelijk geen twee verschillende zenders tegelijkertijd kijken op je PC (tweede scherm) en je TV (linux-ontvanger).

Dit klopt niet indien:

 

- je een softcam gebruikt met je kaart ipv de module

- je voldoende tuners en aansluitingen hebt (ttz voor de zenders van 1 transponder is 1 tuner voldoende).

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...