Ga naar inhoud


Wie kan mij op weg helpen met het programeren van een delta twin cam?


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Een vraag formuleren in een eigen onderwerp.

 

Dit onderwerp gaat over het programmeren van een delta twin cam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct.

Maar het is een vraag met doelstelling om tot een correct programmeren van de delta twin te komen.

Heb op diverse laptops en desktops programmatuur geprobeerd,telkens negatief resultaat.

Vandaar: verkeerde handelingen van mezelf of defecte programmeur?

Forum om ervaringen te delen en eenieder tot een hoger level te brengen,of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat advies heeft hij je gegeven ten aanzien van deze cam.

 

Gewoon stoppen met die handel

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de basic unicam, programmeer ik ze feilloos. en dat ci's niet geliefd zijn akkoord, liever oscam. Maar bepaalde zaken zijn enkel via een delta cam te doen.

Maar ik verkoop ze niet, dus oud spul kwijt, waar halen ze het vandaan??? :confused:  :angry:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Deltacam wordt toch nog vaak gebruikt lees i op duitse forums...

Ik ben me wat aan het inlezen....  je kan deze module gebruiken om bv HD+ te zien in een normale CI receiver, en je hebt dan ook niet de nadelen van CI+ zoals opnamebeperkingen en doorspoelen van reklame...

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met voldoende problemen ook sky de, maar of je de hd kanalen ziet, weet ik niet, heb geen dergelijke kaart.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

de toren van Babel kwam ook niet op tijd af

 

HD+ heeft geen ruk te maken met een Delta Twin CI-Cam

Zelfs in Oscam zul je geen nieuwe HD+ smartcard versie 3 meer kunnen gebruiken

lees maar

 

allemaal kolder en flauwekul met oude berichten op de proppen te komen die niets bijdragen aan de bruikbaarheid van die Delta Twin CI-Cam

 

p.s.

en wat sky daar mee te maken heeft is ook aan de haren erbij gesleept

 

dat was overigens geen vraag

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet testen, en ik zal niet betalen voor een kaart voor zenders met reclame onderbroken door programma's, maar de log zegt het volgende o.a. voor cobra 2.0. Bepaalde zaken weggelaten om boardregels te respecteren:

-- begin copy

================================
 Change Log for Cobra firmware
================================
 
----------------
Special stuff:
----------------
- paired V14 of Sky DE (v14 smartcards) working
- HD+ HD03/HD03a/HD04 smartcards support
- CSat smartcards SECA 3 pairing on HD channels (nano 01)
- TéléSAT smartcards SECA 3 pairing (nano 01)
- Canal Digitaal NL smartcards SECA 3 pairing (nano 01)
- TV Vlaanderen smartcards SECA 3 pairing (nano 01)
- Fransat smartcards reading support
- TNTsat smartcards reading support for HD channels
- (knip)
 
v02.00:
------------
- paired V14 of Sky DE (v14 smartcards) working (you just have to insert the card and block emm like in past to prevent new pairing)

-- einde copy

ik zie toch staan HD03a en 04.

Maar ieder zijn mening en zijn gebruik van hardware of software.

p.s., zij maken hun firmware compatibel voor nano01, waar ze voor oscam deze (misschien wel goed?) angstvallig geheim houden.

Sinds er softcams zijn, is het alsof ci module's nu plots waardeloos is, terwijl vroeger misschien wel meerdere met een magic module of een matrix variant module of x-cam diverse zenders met of zonder kaart opende.

Maar ik ben tevreden over mijn delta cam twin, en dat is al wat telt!

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD+ heeft geen ruk te maken met een Delta Twin CI-Cam

 

nee, maar met de delta twin cam en de goede software en een geldige smartcard erin kan je dus wel het HD+ pakket bekijken met een normale receiver die geen CI+ heeft... Ook heb je dan geen last van de opgelegde beperkingen.

Dus de Delta twin cam is een van de cams die toch echt wel in beeld komt als je bv Prosieben in HD wil zien....

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...