Ga naar inhoud


Wie kan mij op weg helpen met het programeren van een delta twin cam?


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Virtuele com poort met bijbehorende hardware  installeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gisterenavond probeerde ik dit ook voor het eerst als superuser onder Xubuntu LTS Linux en had aanvankelijk hetzelfde probleem: Het programma bleef maar wachten om met het flashen te beginnen.

 

De reden is vermoedelijk omdat mij een goedkopere clone-versie van de programmer werd verkocht met de Deltacam TWIN v2.0. Als er "1425" in LED-digits op de lange printplaat staat, is dat waarschijnlijk het geval. Zie handleiding in PDF: http://www.unicam2.to/utools.php

 

De oplossing is echter heel eenvoudig:

  1. Indien de Deltacam TWIN hardware versie 2 is, gebruik dan enkel versie 1.39 van de Delta Flash Loader. Die vindt men onderaan op de volgende webpagina: http://www.unicam2.to/dtools.php#dcam
  2. Wanneer Delta Flash Loader begint te wachten om te flashen en nog voor op de I/O-schakelaar te drukken, trek de lange printplaat eens uit de Deltcam TWIN en steek hem er meteen weer in. De LEDjes op de lange printplaat knipperen heel eventjes.
  3. Zet vervolgens de I/O-schakelaar op de korte printplaat op de "I" stand. Nu zou het flashen daadwerkelijk moeten beginnen.

Heel op het einde van het flashen kreeg ik een segmentation error, maar ik vermoed dat dit normaal is en komt doordat de Deltacam TWIN zich afschakelt. Wat telt, is dat mijn Deltacam TWIN nu probleemloos werkt met de laatste COBRA-firmware.

Hopelijk helpt dit bericht ook anderen op weg, die net zoals ik slechts 1 CI-slot hebben.

aangepast door on4aa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...