Ga naar inhoud


Nog steeds geen RTLZ


schif04

Aanbevolen berichten

RTL Z staat op 13 in de zaplijst.

 

Uit het eisenpakket van RTL:

Doorgifte van RTL Z op voorkeuzepositie 11.

Men wel de vrijheid om RTL Z op een andere voorkeuzepositie te gaan doorgeven, maar wordt hiervoor wel financieel 'gestraft' en moet een hogere doorgiftevergoeding betalen.

 

Canaldigitaal en extra betalen voor RTL Z op 13?

Valt Pasen en Pinksteren dit jaar op één dag?

Nee Pasen en pinksteren niet maar bevrijdingsdag en hemelvaart wel ;-)

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


... nou, ik op acht :P

 

Ik moet zeggen dat ik RTLZ ook gemist heb want dat is de enige zender die `s-morgens na 09.15 uur nog nieuws en actuele berichten doorgeeft.

Naar Van Liempt Live moet ik ook eens kijken, had tot nu nog geen gelegenheid.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nieuwtje is er kennelijk al weer voorbij.

Gisteren was het aantal kijkers gezakt naar 9.000.

 

Ik geef het nog 3 maanden voordat ze de stekker eruit trekken.

 

We gaan het zien. Ik zet een reminder in m'n agenda, maar RTL-Z is er dan nog steeds.

Zoals ik voorspelde, de zender is er nog steeds.

Ga je een nieuwe gok wagen?

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-0-554-0-p

 

Het houdt nog niet over, Galjaard wilde concurreren met nieuwsuur, maar rond dat tijdstip kijken er slechts 6.000 kijkers naar RTL Z .

 

Het is niet het succes wat men ervan had verwacht.

Het marktaandeel ligt 's avonds niet boven de 0,1%

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuws verslaan is een kostbare gelegenheid. Eind van de dag moet het dmv reclame (en een klein beetjke van de providers) worden bekostigd en dan ook nog onpartijdig blijven.

Het is dan ook geen gemakkelijke opgave, maar ik hoop oprecht dat de zender het gaat redden.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De boodschapper van het slechte nieuws wordt altijd aangevallen.

RTL heeft (te) hoog ingezet met deze zender en daarmee de zender meteen op achterstand gezet.

En laten we eerlijk wezen, er is slechts een hele kleine doelgroep.

 

Het marktaandeel bij alle kijkers is klein, maar bij de doelgroep ongetwijfeld zeer hoog.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...