Ga naar inhoud


Nog steeds geen RTLZ


schif04

Aanbevolen berichten


Ik mis RTL Z ook behoorlijk, wat een tokkie moet je zijn om dagelijks naar de Pfaffs te willen kijken...

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik bezin me nog of M7 overbodig is geworden...

Die vraag is simpel te beantwoorden wanneer je een ontvanger hebt die kabel en sat allebei kan ontvangen, dan heeft de Ziggo het meeste aanbod in HD en programma's, zeker als je een extra pakket op sport of film hebt. Iets duurder maar dan wel compleet.

RTL Z, Fox vrij te ontvangen, Discovery is HD en zo kan ik nog wel even doorgaan waar CD het in sd uitzend.

Ik weet alleen niet of Ziggo nu de goede kant op gaat met die Horizon box en de vrije keuze op ontvangers lijkt te gaan inperken.

Zolang ik mijn linux ontvangers kan blijven gebruiken heeft Ziggo voor ons meer te bieden.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet helemáál de RTL eisen.

Iets met een hoge voorkeur positie.

In de zenderlijst van canaldigitaal is 13 vrij.

Dit is toch vrij vooraan?

Snap de hele ophef niet.

Maar ik mis m niet.

Geef mij maar NPO Nieuws.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft blijkbaar niet alleen iets met een positie in een zenderlijst te maken, wat overigens volkomen belachelijk is, maar voornamelijk met geld wat ze voor de doorgifte van de zender vragen.

Ik ben overigens wel benieuwd over welk bedrag we het dan hebben... en dat in vergelijking met 'normale' zenders die een volledig programma aanleveren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is er abnormaal aan die nieuwe RTLZ ? :huh:

waarom mis je RTLZ? ( @ #18) :grin:

 

veel gedoe en dus veel tijdelijke steigingen in de kijkcijfers, na een maandje of twee allemaal weer vergeten

nieuwsberichten worden niet beter enkel hoe men het brengt is beter, dat maakt het nieuws abstracter.

  • Like 1

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ieder kan toch, bijv. via Dreamboxedit, een iptv-stream toevoegen aan zijn kanalenlijst......En met een maximaal kijkcijferpercentage van 0,2% kun je het CD niet kwalijk nemen dat ze niet op door RTL gestelde eisen ingaan.

Niet ieder sat kijker heeft een deftige verbinding. Bvb campings en zo. En buiten het feit, dat je dit kan met dbedit, dan moet je als expat dan nog de kennis hebben, om je linuxje wijs te maken aan die server dat hij in nederland staat, wat dan eigenlijk niet mag.

Ik vind het zeer goed dat cd niet ingaat, als het gaat wegens te hoge doorgifte kost. Want als ze eenmaal toestemmen, dan gaan de anderen na, en kunnen we binnen hier en bepaalde tijd misschien 26 ipv 16€ gaan betalen voor een mij nutteloos pakket.

En iedereen zal dan weer gaan kankeren op cd dat ze veel te duur zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...