Ga naar inhoud


Nog steeds geen RTLZ


schif04

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Zit er al schot in de onderhandelingen? Ik mis RTL Z behoorlijk!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, is het slechtste commentaar wat men kan geven als het over de inhoud gaat.

of niet?

Het is een Zender die niet aanspreekt om aan te bieden en als abonnee naar te gaan zitten kijken.

 

Daar het veel eenvoudiger is via het netwerk wordt RTLZ er snel op geplaatst. KPN + Ziggo

Dat is echter heel anders bij de Transponders van M7, dat is niet zo makkelijk.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet alleen in de avond,

 

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-0-554-0-p

 

Op enig moment zijn er overdags zelfs 26.000 kijkers

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Z = zakenwereld ofte wel bedrijfsleven. Ongeacht wat je daarvan denkt is dat dus het nieuws uit een heel specifieke hoek, een hoek waar het gros van de tv-kijkende mensen niet echt veel binding mee zal hebben. Dat je zo'n niet-neutrale zender dus bijna verplicht in allerlei pakketten zou moeten opnemen vind ik daarom alleen al niet erg logisch. Ik zou het eerder net als Bloomberg en CNBC eerder als een door het bedrijfsleven gesponsorde fta-zender op de satelliet hebben verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen in de avond,

 

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,dp-0-554-0-p

 

Op enig moment zijn er overdags zelfs 26.000 kijkers

Dat zijn inderdaad ontzettend weinig kijkers. Wel leuk: nu hoor ik ook eens bij een minderheid!

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen reden om BIJ canaldigitaal te eisen dat de zender op de afstandsbediening op nummer 12 moet staan en een zak geld ervoor neer te tellen.

 

Daarna nog zeggen dat wanneer die niet op de voorgestelde plaats op de afstandsbediening gezet wordt nog meer geld voor de doorgifte te eisen.

 

Laat die zender maar lekker weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...