Ga naar inhoud


Nog steeds geen RTLZ


schif04

Aanbevolen berichten


Opsplitsen en reclame inkomsten binnenhalen gaat steeds lastiger worden en waarom moet het allemaal dubbel? Er is uiteindelijk wel een grens en die lijkt nu wel bereikt te zijn. Of je komt met geheel iets nieuws of je doet gewoon helemaal niets, alles daarnaast is gedoemd te falen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog omzetten naar HD en we zijn helemaal tevreden. Het beeld van RTLZ is zo, op een wat grotere tv, niet om aan te zien.

Gelijk SBS9 ook naar HD dan maar omwille van het brede film aanbod. Het is echt triest dat Nederlandse HD zenders alleen in SD worden aangeboden bij CD.

Waar wordt RTL Z wel vertoond in HD?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regel 1 van de hedendaagse marketing strategie, geef iets weg en creëer afhankelijkheid.

Regel 2, zodra men afhankelijk is van het product, verhoog de prijs.

 

En dan nog iets met sellers en buyers market.

Laat ik nou denken dat dit de strategie was van drugsdealers... :) Niet dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kwaliteit valt inderdaad mee voor een sd zender, maar het is toch wel jammer dat het geen HD is. 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij thuis zijn de kijkcijfers van RTL Z prima.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde, kijk weer elke morgen zoals ik dit al vanaf het begin oprichting RTLZ doe.

 

... en met het beeld van de SD uitzending valt het ook best mee alhoewel ik het ook wel vind dat het niet meer van deze tijd is.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de meest recente nieuwsbrief van CD: 

"In de loop van 2016 komen alle SD-zenders te vervallen waarvan de omroepen ook in HD uitzenden."

 

Hieruit zou je kunnen opmaken dat SBS9 en RTLZ gaande het jaar weer uit het zenderaanbod verdwijnen. Maar of ze dat ook zo bedoelen....?

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens dat vind ik ver gezocht. We hebben hem eindelijk en jullie speculeren dat RTL terug gaat weg.tegendan zal deze ook wel in HD versie komen.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de meest recente nieuwsbrief van CD:

"In de loop van 2016 komen alle SD-zenders te vervallen waarvan de omroepen ook in HD uitzenden."

 

Hieruit zou je kunnen opmaken dat SBS9 en RTLZ gaande het jaar weer uit het zenderaanbod verdwijnen. Maar of ze dat ook zo bedoelen....?

Ze bedoelen hiermee de zenders die op dit moment zowel in sd als hd uitzenden.

Van die zenders worden de sd versie afgeschakeld.

Fox, SBS9 en RTL Z zenden enkel in sd uit.

Daar veranderd dus niets aan.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...