Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
dreamtx

Ellende Canaldigitaal

Aanbevolen berichten

Webcare zegt;

Beste heer Dreamtx, 

Hartelijk dank voor uw gegevens. 
Vanwege de wijziging is de facturatie van de abonnementsgelden niet op de volgorde verlopen die u van ons gewend bent. Dit is intussen gecorrigeerd. De €90,00 welke al in rekening was gebracht voor het STBP abonnement is gecrediteerd en de juiste facturen voor uw FamilieHD abonnement zijn inmiddels geïncasseerd. U ontvangt een jaar lang maandelijks €2,00 korting op het FamilieHD abonnement en betaalt dus €17,95 per maand. 
Vanwege de verwarring die is ontstaan vinden we het dan ook niet geheel terecht dat er afsluitkosten in rekening zijn gebracht. Deze hebben wij dan ook gecrediteerd op uw betalingsaccount. Het bedrag van -€25,00 wat u nu als een tegoed hebt staan zal op de eerstvolgende nota in mindering worden gebracht. 
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en mocht u nog vragen hebben dan horen wij deze uiteraard graag. 

Met vriendelijke groet, 
Webcare CanalDigitaal

 

Nou nog even afwachten of dit allemaal goed gaat ;-)

De beste tip hier is dus,
Schakel de telefoonlijnen van de klantenservice maar door naar Webcare en de klant tevredenheid schiet omhoog  :D 

TnX guys  :cool:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje dure aftersales services als je het mij vraagt.

Bovendien alleen toegankelijk als je geen digibeet bent dus een ruime onvoldoende voor de klanten service.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

In bericht 2 schreef ik al dat dit probleem tot tevredenheid wordt opgelost via het CanalDigitaal forum nou en dat blijkt dus ook zo.
 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt helemaal, heb ze wel even duidelijk gemaakt dat dit niet voor iedereen, zo'n 70%, mogelijk is en dus dat ze de klantenservice beter moeten opvoeden  ;)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

In bericht 2 schreef ik al dat dit probleem tot tevredenheid wordt opgelost via het CanalDigitaal forum nou en dat blijkt dus ook zo.

 

 

Logies als CanalDigitaal publiekelijk aan de schandpaal genageld wordt.

Eerst hier op Sat4all waar ze niet in staat zijn om berichten te verwijderen en vervolgens op hun eigen site met moderators die wel begrijpen dat een klacht verwijderen en onder het kleed vegen geen optie meer is.

 

Sat4all heeft niet voor niets een "Onafhankelijk CanalDigitaal support forum"

Heb je een probleem met CanalDigitaal meld het hier, het kan je zaak alleen maar ten gunste komen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid