Ga naar inhoud


Triax lnb arm vastzetten zonder schoren?


lujo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Moraal van het verhaal: het is te overwegen om een daartoe geëquipeerde schotel te kopen als je je zorgen maakt over de instabiliteit als gevolg van het LNB en kabel gewicht. (maximum e85, visiosat, wavefrontier)

Ik zou gewoon een geschikte schotel kiezen

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wavefield! T-90

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja mag het goed zijn of moet het goedkoop zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat wordt dan wel een lange kabel.

In mijn dorp is er geen kabel tv.

Elk huis hier heeft een schotel op het dak staan, meestal Kathrein, en die staan jaren en jaren op het dak zonder problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar deze uitvoering zit niet in de meeste leveringsprogramma's van de winkels, en kost een tikje meer. De basis van de LNB-arm is hoger uitgevoerd, waardoor de buiging een stuk minder is.

 

 

Het is natuurlijk de sport om een goedkope, zwabberende schotel en een slingerende LNB arm toch stabiel te krijgen - niet om een zwaardere schotel te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's waar

ik plaats wel vaker triax schotels bij mensen en zet op elke triax een paar schoren en ik hoor nog nooit iemand klagen dat de schotel zwabbert of krom trekt of dergelijke

ik heb zelf 2 gibertini schotels van 1 m en allebei met motor met een lnb en die heb ik zelfs nog  geschoord omdat ik vind dat het altijd stabieler en steviger is

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook brand onderwater willen verzekeren. Je betaald premie maar of je er wat aan hebt ...

 

Een koekblik Triax schotel is een prima schotel en zeker voor de prijs die je er voor moet betalen.

Gebruik hem waarvoor hij bedoeld en gefabriceerd is en je kan er jaren plezier van hebben. 

Alleen dicht aan de kust wordt ie snel bruin van de roest.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de Triax vaak wordt aangeschaft vanwege de multirail mogelijkheid.

Wellicht ook vanwege de prijs. Maar alle waar is naar zijn prijs. Voor alle seizoenen neem ik liever iets degelijkers dan een Triax met een lnb arm als een windfaan.

Zeker bij alle klimaatsgrollen van tegenwoordig.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt dan wel een lange kabel.

In mijn dorp is er geen kabel tv.

Elk huis hier heeft een schotel op het dak staan, meestal Kathrein, en die staan jaren en jaren op het dak zonder problemen.

neem aan dat je ook geen buren vlak naast je hebt wonen?

zo niet, dan kan je de schotel aan de grond zetten...dus een T90 gaat dan makkelijk.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...