Ga naar inhoud


Nieuw UHD kanaal "Insight", eerste UHD kanaal voor NL


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Op de Astra1-satelliet is Insight HD te ontvangen via de frequentie 11.229 GHz V – 22000 – 2/3 – DVB-S2 – 8PSK. De uitzendfrequentie van Insight 4K UHD is 12.344 GHz H – 30000 – 2/3 – DVB-S2 – 8PSK. Zowel Insight HD als Insight 4k UHD zijn bij CanalDigitaal onderdeel van het basispakket.

Deze (HD+) Frequentie gebruiken TVV en CD dus.

  • Like 1

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


The Science of Thrills​ is wel leuk.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu gaat TVV deze zender downgraden naar HD.

 

VANAF 4 APRIL INTERACTIEF BESCHIKBAAR OP NUMMER 611 Klaar voor een stevige dosis adrenaline, sensatie en kippenvel in ultrascherpe high definition? Onze gloednieuwe zender Insight TV barst uit haar voegen op 4 april met indrukwekkende verhalen van inspirerende mensen op avontuur, actie en extreme sporten en is beschikbaar in alle pakketten. Als je een interactieve decoder hebt, vind je de zender terug in je zenderlijst vanaf Basic Light op nummer 61. 1

haha laat me niet lachen

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij TV Vlaanderen via IP? Hebben ze daar geen duo-LNB?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel weer een uitfaserings techniek zijn om alleen viacces te gebruiken, denk als er in de toekomst een nieuwe zender toegevoegd word ook alleen viacces of ip zijn ben ik bang voor

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

zal wel weer een uitfaserings techniek zijn om alleen viacces te gebruiken, denk als er in de toekomst een nieuwe zender toegevoegd word ook alleen viacces of ip zijn ben ik bang voor

 

Ze hebben zichzelf er mee want steeds meer mensen zullen gaan opzeggen. Wel de hoofdprijs betalen maar zenders niet krijgen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik volgens jou mijn drie (ongebruikte) M7 SAT801 ontvangers omruilen ?

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je hun mz decoder gebruikt krijg je gewoon waar je voor betaalt.

 

Ik betaal voor iets dat ik niet krijg... En neen, hun verknipte ontvangers hoef ik niet.

 

Ik heb immers een Basic+ bij TVV en een TopHD bij CDS; kan slechts één CI module in mijn ontvanger plaatsen.

En 2 interactieve recorders van hen in mijn kast, dus ook alle kabels dubbel trekken? Lijkt me toch ook maar een gedoe. Nu heb ik 1 ontvanger die beide leest; en die door middel van 2 coax'en aangesloten is.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal voor iets dat ik niet krijg... En neen, hun verknipte ontvangers hoef ik niet.

 

Ik heb immers een Basic+ bij TVV en een TopHD bij CDS; kan slechts één CI module in mijn ontvanger plaatsen.

En 2 interactieve recorders van hen in mijn kast, dus ook alle kabels dubbel trekken? Lijkt me toch ook maar een gedoe. Nu heb ik 1 ontvanger die beide leest; en die door middel van 2 coax'en aangesloten is.

Dat jij hun decoders niet wilt snap ik wel.

Maar het is wel je eigen keus.

Met hun bakjes hoe brak ook kijk je wel waarvoor je betaalt.

Dat jij niet aan hun bakjes wilt is jou eigen keus.

Aks ze alles op slot gooien zul je wel moeten,of anders overstappen naar een andere aanbieder en daar alsnog met een dichtgetimmerde box kijken.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij niet idd.

Maar er zullen ongetwijfeld klanten met een uhd tv zijn die satelliet kijken met ingebouwde s2 tuner icm insteekmodule

Daarvoor had je toch net gezegd dat als je via hun bakjes keek je wel kreeg waarvoor je betaalde?

Nu moet het ineens met een insteekmodule.

Met al hun gepruts met altijd maar nieuwe coderingen, alternatieve kijkmethodes (IPTV ipv. sat) gooien ze gewoon hun eigen ruiten in.

Steeds meer mensen zijn dat beu en zeggen op.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we dan maar UHD stoppen?

Het programma kan je wel zien, het wordt ook in HD uitgezonden dus je kritiek gaat mank!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...