Ga naar inhoud


Nieuw UHD kanaal "Insight", eerste UHD kanaal voor NL


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Zullen we dan maar UHD stoppen?

Het programma kan je wel zien, het wordt ook in HD uitgezonden dus je kritiek gaat mank!

En waarom die koppeling tussen UHD en de Viacess module?

Kunnen ze daar bij CD niet eens hun eigen "gecertifieerde" hardware ondersteunen?

Dus neen, mijn kritiek loopt helemaal niet mank, maar sommigen kunnen precies geen kritiek verdragen.

  • Like 1

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij gebrek aan een UHD ontvanger bij Canaldigitaal is een CI module de enige oplossing.

Het is vooruitstrevend,ondanks dat gemis al een UHD zender aan te bieden.

 

Maar ik zie graag jou alternatieve oplossing tegemoet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en waarom wordt dan de andere CI module niet ondersteund?

Of is dat nu plots geen gecertifieerde oplossing meer?

En dan die poeha van het TotaalTV artikel "stapt in UHD."
Als je dan weet dat veel van de meestbekeken Vlaamse zenders niet eens in HD zijn bij TVV, dan komt heel dat UHD verhaal nogal grootsprakerig over, zeker als ze zelf geen ontvangers bieden die het aankunnen.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigital heeft in het verleden CI modulen kosteloos omgeruild indien men zenders niet meer kon ontvangen door verouderde technologie.

Ik denk dat je met een telefoontje je oudere module kunt omruilen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft toch een feit dat het vreemd is, ik lees in het TotaalTV artikel dat ze "in UHD stappen", en dat dat zowel voor TVV als voor CD beschikbaar is.

Ondertussen zie ik dat Zes, Vijf, en nog een hoop andere zenders nog altijd in SD zijn bij TV Vlaanderen.

Mainstream zenders in SD aanbieden, terwijl anderen ze in HD aanbieden, maar dan wel pochen met een UHD nichezender.

Dan vind ik dat de prioriteiten toch wel verkeerd liggen.

 

En neen, ik ga geen module omruilen, ik heb TV Vlaanderen al lang geleden opgezegd, maar ik volg het nieuws op dat vlak wel.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die nieuwe zenders die je *enkel* met hun interactieve decoder kan ontvangen, het worden er stilaan al bijna een tiental. Wat ik dan vooral mis zijn de drie franstalige zenders (la une, la deux en la trois) op Hotbird, die je enkel via iptv kunt ontvangen.

 

Wordt het geen tijd dat ze de mensen die het vertikken om die TVV-decoder binnen te halen een fikse korting geven, ofwel moeten ze twee abonnementen aanbieden, eentje voor mensen die enkel satelliet kijken en eentje voor mensen die ook via iptv (kunnen) kijken...

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zender zes en Cazz zullen wel in HD komen . Geduld is een mooie zaak.

En ik blijf tv Vlaanderen houden omdat je het voorlopig nog altijd kunt bekijken met 2 providers samen op,1 decoder

Vijf is op hetzelfde moment als Vier gelanceerd in HD (17 september 2012 !!!).

Na bijna 5 jaar zit die nog altijd in SD bij TVV.

Niet dat die zender mij persoonlijk iets zegt, het is een vrouwenzender, maar het is dan wel heel makkelijk om zomaar te veronderstellen dat Zes en CAZ wel snel in HD zullen komen.

Bovendien, die verhogingen van de abonnementsprijzen laten geen jaren op zich wachten.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we weer terug gaan naar het onderwerp,

 

Nieuw UHD kanaal "Insight", eerste UHD kanaal voor NL

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb met het witte CI module geen beeld.

Zenders als Mezzo werken wel met het CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...