Ga naar inhoud


Weinig animo voor zo´n dijk van ontvanger?


Satbakker

Aanbevolen berichten

Na Cccam ben ik ook geheel over op Oscam en draait compleet feilloos en zo goed als zonder hicks. Die zijn echt zeldzaam.

 

Leuk om te zien dat er toch, net als ik, meerdere enthousiastelingen zijn omtrend deze ontvangers! :)

aangepast door Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik Version: oscam-1.20-unstable_svn-r10892 en verder alle overige softcams eruit gehaald.

 

Alles netjes ingesteld via webif.

 

Ik heb veel gehad aan de presentatie video van ferrarisat op YouTube betreft Oscam en het instellen ervan.

 

Ik weet niet of het zomaar mag (zo niet ff verwijderen graag) maar hier het linkje naar de video;

 

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

 

En met dank dus aan ferrarisat!!

 

(EDIT: Heb zelf ff linkje weg gehaald want er zitten zie ik wat links naar winkels in de video, maar goed met wat gegoogle kom je er ook)

aangepast door Satbakker

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al geruime tijd een Gigablue Quad Plus in gebruik met vier tuners. Ik draai uiteindelijk op OpenATV 5.1 na wat testen met andere images. Na de DM8000 is deze ontvanger een verademing in snelheid. Ik ben erg tevreden met dit product.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

CCcam 2.3.0 werkt (nog) i.c.m. een goede CCcam.prio. CCcam is al 5 jaar EOL en dus niet meer in ontwikkeling. OSCam wordt nu doorlopend ondersteund en is dus de betere keus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem een jaar of 2 geleden gehad als opvolger van de dm8000 en ik was niet tevreden, problemen met de drivers, opname problemen, geen opnpli, de ab vond ik wel erg prettig. ET10000 gekozen en toen liep alles wel goed, incl openpli

 

Fijn voor jullie dat alles een beetje doorontwikkeld is en weer goed werkt!

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

RSI Gebaseerd op open pli maar nog steeds geen echte pli. :P

 

ik vind het altijd wel leuk om te zien dat mensen die geen verstand van ICT/ programmeren hebben gelijk beginnen over dat het niet de echte PLI is als je de bron code bekijkt is het gewoon PLI met gigablue drivers. dat betekent dus dat het wel PLI is het is alleen niet ondersteund door het PLI team zelf.

SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor

RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c

Caiway Fiber 150/150
Kabel: Caiway NL

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Niks mis met deze ontvanger waar ik 2 S-tuners en een C/T-tuner in heb.  Draait hier probleemloos met OpenMips 4.2 en Oscam. Heb de ontvanger eerst draaiend gehad met ATV maar merkte dat ik kanalen miste. En met Multiboot kun je toch van alles gelijktijdig uitproberen.

aangepast door hada59
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...