Ga naar inhoud


Weinig animo voor zo´n dijk van ontvanger?


Satbakker

Aanbevolen berichten

Bij mijn zoektocht op het internet vind ik net een revieuw van de Gigablue Quad van Totaal tv.

Stom dat ik die gemist heb, ben er zelf lid van. Bij deze even het linkje voor jullie:http://www.Bron: Totaal TV/tests/245/veel-linux-voor-weinig-geld.html

Goed en interessant verhaal  maar ben er voor mijzelf nog niet goed van overtuigd dus maar verder kijken.

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In het subforum algemene vragen zou je ook een review moeten terugvinden. Meen me te herinneren dat Michel die ook al getest heeft. Even zoeken met de zoekfunctie

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het uit en je zal zien dat Oscam de beste is. :/

Ik draai al jaren CCcam en heb nog nooit één probleem ermee gehad. Enige nadeel is dat het niet meer ge-update wordt.

Oscam heb ik ook een paar keer geprobeerd maar die legde het (onder bepaalde omstandigheden) steeds af tegen de simpel te configureren CCcam.

Dat nog afgezien van het feit dat je eerst een post-doctorale Cam-opleiding gevolgd moet hebben om het kreng fatsoenlijk te configureren........ ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat hangt een beetje ervan af.

 

Ik heb nul ervaring met softcams, maar oscam was binnen een minuut geconfigureerd, met oscam butler.

Aangeklikt welke kaart, welke lezer en stand alone.

Klaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen enkele twijfel over zonder er je verder in te hoeven verdiepen, Oscam wint het op alle fronten van dat zeer onstabiele onveilige CCcam. :P CCcam is even leuk als je net een nieuwe ontvanger hebt, maar als je regelmatig CCcam moet herstarten of niet eens start wordt je daar gauw ziek van en wil je maar wat graag overstappen naar Oscam. ;)

 

Sjaak(k)...wat loop je daar nou weer te papagaaien?

CCcam loopt bij mij uiterst stabiel. Ik hoef nooit een herstart te doen en of het nou wel of niet meer ondersteund wordt zal me echt een sausage wezen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt een beetje ervan af.

 

Ik heb nul ervaring met softcams, maar oscam was binnen een minuut geconfigureerd, met oscam butler.

Aangeklikt welke kaart, welke lezer en stand alone.

Klaar!

Waar vind je de oscam butler?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In de VTi stream.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...