Ga naar inhoud


Red360 plus IPTV OTT WIFI i.p.v. schotel en ontvanger.


markedes

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je kan natuurlijk nagaan dat je voor 100 euro per jaar niet iets krijgt waarvan je als je die 100 euro betaalt de zekerheid hebt dat je ook daadwerkelijk 365 dagen de kanalen kan kijken die jij nou net interessant vindt. En al helemaal niet in HD.

 

Ik heb eens gekeken naar wat mijn internet provider biedt als iptv pakket, maar daar zitten mij iets te veel beperkingen aan om over te stappen. En andere iptv bronnen leveren nog niet buiten hun eigen netwerk. Wellicht dat er in de toekomst ontwikkelingen zullen zijn die dat wel mogelijk maken voor een redelijke prijs en zonder allerlei beperkingen, maar ik vrees dat die beperkingen alleen maar toe zullen nemen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja Wiz... als je gewoon IPTV pakketten zou kunnen afnemen van "normale" (lees legale) providers uit diverse landen, zou dat gewoon een uitkomst zijn...  dat is en blijft een droom denk ik... helaas, net zoals er al jaren geschreven wordt dat je gecodeerde satelliet tv van diverse europese providers zou kunnen gaat abonneren...  

Ik blijf gewoon hopen dat het ooit eens mogelijk is... je weet nooit dat je later in het bejaardenhuis terecht komt, en je kan je eigen schotel niet neerzetten. Ik wil 'mijn' zenders niet missen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat cd hier afgeschilderd wordt, hebben zij wel de eerste stap in de goede richting gezet.

Wie volgt?

Als de zenders nu ook de geo blokkeringen uitzet, of meer landen toelaat, dan gaan we al een beetje verder de goede richting uit, van legale iptv, via app of web, ipv duistere systemen, waarvan je nooit weet, als je de dag erop het aanzet er beeld is.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Ceesv, dat zou kunnen....

Heb jij nooit in je leven waarin je satelliet-tv keek, gebruik gemaakt van zelf geprogrammeerde smartcards oid? Nooit Sky gekeken destijds, in het analoge tijdperk? Nooit Teleclub uit Zwitserland gekeken?

Als je volmondig kan zeggen dat je dat nooit deed... OK, dan heb je je nooit schuldig gemaakt.... 

 

Ik denk dat Cees iets anders bedoelt. In de tijd dat we allerlei analoge gecodeerde zenders via allerlei thuisknutselwerk een tijdje helder konden krijgen was de norm nog dat het aan de aanbieder van die programma's was om het zo te versleutelen dat mensen dat niet ontwarren konden. In principe gold: "wat mensen binnen de vier muren van hun eigen woning voor zichzelf weten te verpeuteren is hun eigen zaak, dat gaat verder niemand iets aan".

 

Maar hier gaat het om een bedrijf dat dat knutselen doet en vervolgens het daardoor illegale product dat daaruit ontstaat gaat verkopen. Dat is een heel ander verhaal, en ik denk inderdaad dat het woord heling (het opkopen van door anderen gestolen goederen) inderdaad van toepassing is.

 

Nu is het weliswaar tegenwoordig zo dat de overheid zich meent met alles wat je binnen je eigen muren doet te mogen bemoeien, maar ik denk toch dat dit onderscheid van cruciaal belang is als het gaat om waardeoordelen te vellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Wiz... als je gewoon IPTV pakketten zou kunnen afnemen van "normale" (lees legale) providers uit diverse landen, zou dat gewoon een uitkomst zijn...  dat is en blijft een droom denk ik... helaas, net zoals er al jaren geschreven wordt dat je gecodeerde satelliet tv van diverse europese providers zou kunnen gaat abonneren...  

Ik blijf gewoon hopen dat het ooit eens mogelijk is... je weet nooit dat je later in het bejaardenhuis terecht komt, en je kan je eigen schotel niet neerzetten. Ik wil 'mijn' zenders niet missen.

 

Mogelijk is het, en soms gebeurt het ook. Ik heb de afgelopen jaren van twee aanbieders die ik aangeschreven had omdat hun zenders ineens niet meer per satelliet verbreid werden emails gebreken waarin ze me wezen op hun IPTV adres als alternatief om toch nog te kunnen blijven kijken. In beide gevallen ging het om publiekrechtelijke zenders uit landen die hier aardig ver vandaan liggen. Maar goed, het kan, dat is aangetoond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volkeren zijn op dit moment bezig met een steeds grotere landverhuizing.

Daardoor is er een steeds grotere behoefte en klantpotentiaal over de grenzen.

 

De "Industrie" zal daarop inspelen, Canaldigitaal kan je nu openlijk vanuit het buitenland abonneren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we blijven dus hopen dat we ooit grenzeloos TV programma's kunnen kijken/abonneren. Dat zou mooi zijn voor wie interesse heeft.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...