Ga naar inhoud


Welke Center speacker past bij rl45


Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik krijg niet direct het idee dat je op die stoel even een uurtje lekker muziek gaat zitten luisteren. Er mag toch wel een kussentje in om kontverkramping te voorkomen :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee had ik ook.

 

Het ziet er wel mooi uit, maar praktisch/comfortabel lijkt het iets minder te zijn.

Dan heb ik toch meer op met de Varier Gravilty Balance (welke er op korte termijn zal staan :grin: )

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijken me goede luidsprekers... 499.99 is niet goedkoop, maar die dingen heb je wel voor 'het leven' denk ik... Teufel is wel topkwaliteit.

de stoel is wat minder... ;)  niet mijn smaak en ook niet echt comfortabel denk ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi, Tonski is trots op zijn speakers en ondertussen zeiken wij zijn stoel even lekker af. :P

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie prijs...

 

Die dopjes zijn om te gebruiken icm de spikes die je optioneel kan kopen...

 

uit de handleiding:

post-39968-0-02741200-1471011488.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu is er nog een prangende vraag, met welke muziek (gerne) word nu het oor gestreeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over die stoel, volgens Rietv1eld is zitten werken. Een citaat van hem Zelf!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je hem zelf maakt, hetgeen de bedoeling was, is het inderdaad werken

het concept was een fauteuil voor de gewone man die het zelf kon maken ( ik maakte er 30 in mijn studentenjaren )

 

van Doesburg heeft Rietveld het kleur concept voorgesteld

en dan gebeurd er iets spectaculairs

 

als het concept eerst een armelui stoel was is het een nu { met kleur} een Monument voor Kunst en Architectuur in Nederland

 

Inmiddels zit ik centraal voor de speakers in een charles eames lounge chair

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje onduidelijke foto. Waar heb je nu die neopreen plakkers op geplakt? Heb je geen spikes?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de speaker is te zwaar (voor mij) om te tillen dus hij lag op de zijkant op een poef.

Die Spikes kun je extra kopen als accesoire (je ziet het schroefdraad)... Dus de OP DE Onderzijde van de voetplaat.

 

Is een enorm verschil qua geluid.

Ik geloof dat de hele vloer meetrilde voor dat ik die neopreen aanbracht.

 

met de app van roy gore kan ik nu heel precies de Denon en dus de speakers aansturen.

 

ik twijfel nog tussen Puur Stereo en NEO  6 Music voor muziek luisteren.

 

{ p.s. ik heb ook maar een setje Bananestekkers van Nakamichi besteld 12 voor 12 euro voor degelijke contacten tussen kabel en box }

post-30989-0-50477100-1471155022_thumb.png

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...