Ga naar inhoud


Windows 10 krijgt eerste grote update


winwiz

Aanbevolen berichten


De nieuwst uitgegeven build is 10586. De eerst verkochte versie (RTM) was 10240

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moet het dus zijn:

 

build10586.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net de windows.old map weg geknikkerd een disk cleanup gedaan en nu probeerd hij weer Windows 10 te downloaden en upgraden, ben bang dat ik in een eindeloze loop zit want met de mediacreationtool lukte het ook al niet. Dus als dit zo blijft reboot mijn laptop elke nacht zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Updaten naar 10586 ging hier op alle desktops en laptops goed. Alleen de Asus T100 wilde niet maar dat komt denk ik omdat er te weinig vrije diskruimte is op het ding. Ik heb er nu mijn externe disk aan gehangen en update hem met de iso. Zo heb ik em destijds ook geupdate van 8.1 naar 10.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ook precies wanneer ik updates krijg, windows hangt dan helemaal vast, enige wat ik kan doen is de aan/uitknop even vast houden en weer op opstarten, net gebeurd dus...

Maar ik blijf ook op 10240 hangen, misschien ook te weinig vrije diskruimte?(32G)

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hier deze melding

er zijn updates

dan geeft hij aan update naar win pro versie ...

dan de melding

 

er zijn problemen met deze update

met een heel verhaal erbij

en de dan melding

uw computer is bijgewerkt

 

begrijp er niets van

 

 

  • Like 1

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

T100 geupdate met de iso, die is nu ook up 2 date. Wel bijzonder dat het resultaat voor wat betreft instellingen niet in alle gevallen hetzelfde is.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

UIteindelijk heb ik het nu voorelkaar door de mediacreationtool opnieuw te downloaden, de oude mediacreationtool download enkel de eerste windows build en niet de upgrade?

 

Verder is het allemaal goed gegaan op het netwerk na, ik had alles op Home Network staan en Home schijnt nu niet meer te bestaan dus veel werkt niet meer en het is onmogelijk voor mijn Linux computers nog op Windows 10 te komen dit was voor de upgrade geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog een laptop van een vriend gedaan. nul problemen ondervonden. Enkel moesten de bestandkoppelingen (standaard programma) weer naar eigen zin gezet worden.

 

Je moet misschien even opletten dat netwerk niet op openbaar staat. Standaard staat de werkgroep op "workgroup" het is wel verstandig om die naam gewoon aan te houden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...