Ga naar inhoud


Windows 10 krijgt eerste grote update


winwiz

Aanbevolen berichten


Gast Pedro Newbie

Hier moet de eerste grote update nog binnen komen, sta nog steeds op 10240

 

edit: Nu loopt ie wel binnen. in O&O Shutup heb ik de optie onder Windows Updates: Activate the deferring of upgrades uitgezet en nu stroomt ie binnen

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Deze optie dus, na het wijzigingen (weer uit zetten) wordt de update meteen gevonden als je gaat zoeken op updates.

Als je de optie aan hebt staan komt ie dus (nog?) niet.

 

Hij is dus nu vrolijk aan he downloaden

 

1q25n5.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom moeten dit soort "hulpjes" ook met verstand gebruikt worden. Windows updates blokkeren is heel gevaarlijk. Tuurlijk kan er wel eens een misser tussen zitten maar dat is veel minder dan 1%

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al drie maal poging gedaan om de update te doen. Alles wordt gedownload en geïnstalleerd maar net voor het einde gaat de pc in shuttle en als ik terug opstart gaat hij terug naar de vorige build

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

[offtopic on]

Ha, ik gebruik ook Sumatra :)

 

Had hem maandje terug zelf gecompiled vanaf source omdat er al langere tijd geen geupdate bin beschikbaar was gemaakt. Guess what: weekje later released Krzysztof Kowalczyk zelf een nieuwe revision :)

Anyway, voor mijn gebruik loopt adobe veel te zwaar en laten we eerlijk zijn, de exploits verschijnen aan de lopende band voor deze veelgebruikte pdf reader.

[offtopic off]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...