Ga naar inhoud


zoek legale manier om facturatie canal digitaal als niet Nederlander te raadpleg


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Geachte heer xxx


U hebt op 16-11-2015 om 13:27:30 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan dat u zich niet kan registreren voor MijnCanalDigitaal.

Dit klopt inderdaad, aangezien wij geen Nederlands adres van u hebben. Pas met een Nederlands adres kunt u een registratie maken voor MijnCanalDigitaal. Wanneer u geen Nederlands adres heeft kan u helaas geen registratie voor MijnCanalDigitaal maken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Alexander Lindhout

Klantenservice CanalDigitaal

 

DUS HET GAAT NIET BESTE MENSEN HELAAS!!

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites


dus voor belgen niets

Natte , stel je kaart is kapot en er wordt je een nieuwe gestuurd , waar moet je dan zijn , of waar komt die dan aan ?

Ik heb idd een adres van Nederland zie ik nu , dat was nog in de tijd dat mijn ned buurman in Nederland familie had.

Maar alles komt gewoon aan via mijn email adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat dit nog komt, dus nog afwachten. Is natuurlijk vervelend als je iets wil raadplegen of veranderen in je abbo.

inderdaad xwe moeten altijd bellen om iets te wijzigen.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natte , stel je kaart is kapot en er wordt je een nieuwe gestuurd , waar moet je dan zijn , of waar komt die dan aan ?

Ik heb idd een adres van Nederland zie ik nu , dat was nog in de tijd dat mijn ned buurman in Nederland familie had.

Maar alles komt gewoon aan via mijn email adres.

Ik krijg ook promoties via mijn Belgische mail box, maar om die dan uit te voeren wordt verwezen naar "mijn canaldigitaal" en dan zit je weer vast. Ik denk dat de beste weg voor ons Belgen is, naar de dichts bijzijnde dealer gaan en daar het zaakje regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog eens  mailen naar de helpdesk van canal digitaal. Normaal hierna maakt men de account aan  voor je.

Geef duidelijk mee over welke smartcard / abonneenr het gaat en welk emailadres je wenst te koppelen.

 

Hierna kan je normaal gezien inloggen/ je account activeren of  nadat je de paswoord reset hebt aangevraagd.

Het is inderdaad wat omslachtig als Belg maar bon het is blijkbaar de enige manier.

 

je vraag richten naar vragen@canaldigitaal.nl met je abonneenr die je kan vinden op je rekening uitreksel.

 

mocht het niet lukken laat het me weten. Ik kan alles (ab/ facturen :etc ..) raadplegen als Belg met belgisch adres op hun website.

 

 

Dit was het antwoord :

"

Geachte XXX

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan geen gebruik te kunnen maken van Mijn Canal Digitaal en dat wij voor u een account aan kunnen maken.

We hebben voor u een nieuw account geregistreerd en hiervoor een aparte mail verzonden.
Het kan voorkomen dat deze mail in uw spamfilter terecht is gekomen.

In de aparte mail staat een link die u kunt kopiëren en in uw webbrowser kunt plakken.
Gebruik hiervoor niet de directe link die in de mail staat, dit komt door de '=' teken die in de link staat.

Hier wordt vervolgens een pagina geopend waarmee u 2 keer een identiek wachtwoord kunt invullen
en wanneer u 2 groene vinkjes ziet, kunt u dit vervolgens versturen.

Het kan voorkomen dat deze mail in uw spamfilter / ongewenste post komt en verzoeken u hier ook even in te kijken.

Wel vragen wij u rekening te houden met bepaalde wachtwoordeisen:

* 8 tot 10 karakters
* Minimaal 1 hoofdletter
* Minimaal 1 cijfer

Wanneer u dit gedaan heeft, kunt u als gebruikersnaam uw e-mail adres gebruiken
en het door u ingestelde wachtwoord gebruiken.

Uw account is aangemaakt op EMAILADRES

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
T i m D i m o n
Klantenservice CanalDigitaal

"

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas niet: hier hun antwoord:

Ons antwoord op uw reactie is:

Hartelijk dank voor uw bericht.

U geeft aan dat het volgens een vriend wel mogelijk is om een registratie te maken voor MijnCanalDigitaal.

Dit is echter alleen mogelijk met een Nederlands adres. Wanneer u een Nederlands adres tot uw beschikking heeft, zelfs al is het een tijdelijk adres, dan kunnen wij dit adres gebruiken voor de registratie. Wanneer de registratie is gelukt, kunnen wij of uzelf uiteraard het adres weer terug wijzigen naar het Belgische adres.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxx

Klantenservice CanalDigitaal

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas niet: hier hun antwoord:

Ons antwoord op uw reactie is:Hartelijk dank voor uw bericht.U geeft aan dat het volgens een vriend wel mogelijk is om een registratie te maken voor MijnCanalDigitaal.Dit is echter alleen mogelijk met een Nederlands adres. Wanneer u een Nederlands adres tot uw beschikking heeft, zelfs al is het een tijdelijk adres, dan kunnen wij dit adres gebruiken voor de registratie. Wanneer de registratie is gelukt, kunnen wij of uzelf uiteraard het adres weer terug wijzigen naar het Belgische adres.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,xxxxKlantenservice CanalDigitaal

 

Ahwel neem een ned adres en laat het dan via mail of telefonisch omzetten naar Belgische . Ze geven u de pap in de mond natte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahwel neem een ned adres en laat het dan via mail of telefonisch omzetten naar Belgische . Ze geven u de pap in de mond natte

Dit stelden ze me ook voor, maar meteen zei de operator, als ze het omzetten naar U Belgisch adres, het login en wachtwoord niet meer werkt.

Ik heb eens het Belgisch postnummer geprobeerd met 2 willekeurige letters zoals in Nederland, maar deze truc lukt ook niet.

Ik vrees dat we toch gaan moeten wachten tot ze hun database in orde hebben. Voor aanmelden nieuwe kaart, wijzigen pakket, kan dit via je dealer, of zelfs na identificatie via hen. Daar geen probleem. Enkel de factuur.

Vraag me wel af, hoe een business klant dit zou doen, als hij dit in zijn boekhouding moet steken, daar moet een factuur bij zijn??

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...